فروش آنلاین مقالات دانشجویی، پروپوزال، پروژه، گزارش کارآموزی و کارورزی، طرح کسب و کار، طرح توجیهی کارآفرینی ، بروشور، پاورپوئینت و...

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 29
  • بازدید دیروز : 253
  • بازدید کل : 671650

کتاب افزایش ممبر کانال تلگرام


کتاب افزایش ممبر کانال تلگرام

کتاب افزایش ممبر کانال تلگرام

 

 

افزایش اعضای کانال تلگرام ، مهمترین دغدغه صاحبان کانال در این شبکه اجتماعی موبایلی است.در این مطلب موثرترین روش های افزایش اعضای کانال تلگرام را به شما آموزش خواهیم داد.

 

در ابتدا ذکر این نکته لازم به نظر می رسد که افزایش اعضای کانال تلگرام ( Telegram ) با روش های غیر معمول نظیر ربات ها و نرم افزارهایی که در این روزها در اینترنت فراوان یافت می شود ، نه تنها موثر نخواهد بود بلکه در بیشتر موارد باعث هدر رفتن زمان و پول شما خواهد شد.

روش هایی که در این مطلب برای افزایش اعضای کانال تلگرام معرفی شده است ، همه کاملا استاندارد، موثر و کاربردی‌ست.پس بهتر است به جای فکر کردن به راه های میانبر و روش های غیر معمول ، تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید.

مالک و سازنده کانال به عنوان مدیر اصلی می تواند در بدو ساخت کانال تا ۲۰۰ نفر از مخاطبین دوجانبه (Mutual Contacts یعنی مخاطبینی که شما شماره آنها را دارید وآنها نیز شماره شما را دارند) خود را به کانال اضافه کند.

این عمل برای استارت کار و شروع فعالیت کانال به عنوان یک محرک مناسب از طرف تلگرام به سازنده کانال داده شده است

تا کار رشد کانال سرعت بیشتری پیدا بکند. اما مشکل بزرگ این روش این است که عضویت افراد بدون اطلاع و جلب رضایت آنها صورت می گیرد و ممکن است باعث ناراحتی و به طبع ترک کانال توسط آنها شود.

خیلی از دوستان در این مدت از من سوال می کنند که

مثلاً چطور یک لیست شماره (مثل فایل اکسل، متنی و …) را وارد اعضاء کانال کنیم؟

یا مثلاً چطور بیشتر از ۲۰۰ نفر را به کانال اضافه کنیم؟ و سوالاتی از این دست. باید به اطلاع همه دوستانی که این سوال ها را دارند برسانم که می توان فقط و فقط ۲۰۰ نفر از مخاطبین Mutual را به کانال اضافه کرد.

اضافه کردن لیست شماره و یا مخاطب بیشتر توسط مدیر فعلاً امکان پذیر نیست

و شاید در نسخه های بعدی تلگرام چنین قابلیت هایی به آن اضافه شود که بنظر خودم دور از انتظار است.

افزایش اعضای کانال تلگرام ؛ آموزش و راهکارها

1- ارائه و تولید محتوای مناسب و ارزشمند

 

2- انتخاب موضوع و هدف مناسب

3-.........و 4-........

در این مطلب کتابی را برای شما آماده کردم که در آن به طور کامل توضیح داده شده

 

 

 

 



 

 

  انتشار : ۲۳ شهریور ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 149

توجه: چنانچه هرگونه مشكلي در دانلود فايل هاي خريداري شده و يا هرگونه سوالي داشتيد لطفا ازطريق شماره تلفن (9224344837)و ايميل اعلام شده ارتباط برقرار نماييد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما