فروش آنلاین مقالات دانشجویی، پروپوزال، پروژه، گزارش کارآموزی و کارورزی، طرح کسب و کار، طرح توجیهی کارآفرینی ، بروشور، پاورپوئینت و...

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 279
  • بازدید دیروز : 148
  • بازدید کل : 666838

فیلم آموزش کار با حفره یاب ماهواره ای


فیلم آموزش کار با حفره یاب ماهواره ای

فیلم آموزش کار با حفره یاب ماهواره ای

 

فیلم آموزشی ردیابی دفینه ها و گنجها به وسیله موبایل اندروید..

 

حفره ها و فضاهای خالی زیر زمین را که گاز و بخارات حاصل از فلزات در آن جمع شده را به راحتی پیدا کنید . و گام بلندی در دفینه یابی بردارید..

حفره یاب ماهواره ای یک نرم افزار اندروید است که به وسیله امواج ماهواره تغذیه میشود و عمق و شعاع زیادی را میتواند برای ما تخمن بزند.

 

ولی بدون آموزش عملا بسیار مشکل است کارگرفتن از این نرم افزار بسیار عالی و بینظیر.

 

این فیلم آموزش کار با این نرم افزار بی نظیر است که با این آموزش به همراه تمرین میتوان بیشتر از یک دستگاه چندین میلیونی نتیجه گرفت و به هدف رسید.

 

این فیلم آموزشی به ما طریقه پیدا کردن حفره ها و نقاط مشکوک به بار را نشان میدهد. و اینکه چگونه نقطه یابی کنیم و هدف را بیابیم....

 

این فیلم که در اینجا خدمت شما با قیمت بسیار ناچیز عرضه شده حاصل زحمت و رنج و چندین سال تجربه است... که در اینجا به راحتی در اختیار شما قرار گرفته است.. و با یک قیمت بسیار بسیار ناچیز... این آموزشها فوق العاده گرانبهاست و ارزشی میلیونی دارند.

 



 



  انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 45

توجه: چنانچه هرگونه مشكلي در دانلود فايل هاي خريداري شده و يا هرگونه سوالي داشتيد لطفا ازطريق شماره تلفن (9224344837)و ايميل اعلام شده ارتباط برقرار نماييد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما