فروش آنلاین مقالات دانشجویی، پروپوزال، پروژه، گزارش کارآموزی و کارورزی، طرح کسب و کار، طرح توجیهی کارآفرینی ، بروشور، پاورپوئینت و...

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 83
  • بازدید دیروز : 307
  • بازدید کل : 670957

گزارش تخصصی / چگونگی برطرف کردن اضطراب در دانش آموزان به صورت ورد


گزارش تخصصی / چگونگی برطرف کردن اضطراب در دانش آموزان به صورت ورد

گزارش تخصصی / چگونگی برطرف کردن اضطراب در دانش آموزان به صورت ورد

 

چکیده :

يكي ازشايع ترين مشكلات عاطفي وهيجاني كه دانش اموزان با آن مواجه اند اضطراب است. اضطراب حاصل خطاهاي شناختي وباورهاي غيرمنطقي است دانش اموزان مضطرب بيشتردرانتظارشكست هستند تا موفقيت.اين گونه افراد خودرا عامل شكست ميدانند اين نوع خطاهاي فكري اسيب پذيري واضطراب را افزايش ميدهد وانگيزه هاي مربوط به تحصيل راتحت تاثيرقرار ميدهد كه مهم ترين انها انگيزه پيشرفت است.درنهايت اين مشكلات موجب افت تحصیلي ميشوند.

اضطراب یک حالت هیجانی شایع است به طوری که همه ی ما دوره یا موقعیت هایی از زندگی را به خاطر می آوریم که در آن کم و بیش دچار اضطراب شده ایم.

وجود اضطراب در یکی از دانش آموزانم سبب شد که من این مشکل را پی گیری نمایم.و تا حد امکان در رفع آن تلاش کنم. پس از بررسی دریافتم که یکی از مهم ترین علت اضطراب این دانش آموز نقش والدین در ایجاد و افزایش اضطراب او بود..مثلا رفتار های پرخاشگرایانه والدین با او ،شخصیت اضطرابی خود والدین ، ،انتظارات و توقعات بیش از توان مریم ،تبعیض قائل شدن بین فرزندان در خانواده و... باعث تشدید اضطراب مریم شده بود.که با ایجاد ارتباط با خانواده ی وی و صحبت کردن با آنان در زمینه ایجاد فضای آرام در خانواده ،بهبود روابط والدین با وی ،شناخت شرایط و موقعیت های اضطراب زا و تلاش برای حذف آن و کمک از مشاوران با تجربه سعی نمودم که اضطراب و ترس را دروی کاهش دهم و او را تا حدی به آرامش مطلوبی برسانم.

مقدمه

بیان مسئله

اهمیت موضوع

نشانه های استرس

  • نظریه های رفتاری

▪ نظریه های روانشناختی

تعریف و تبیین واژه های کلیدی

تعاریف «اضطراب»

  • اضطراب امتحان
  • سلامت روانی
  • اعتماد به نفس

روش گرداوری اطلاعات

تجزیه و تحلیل اطلاعات

نقش اولیای مدرسه در كاهش اضطراب امتحان

راه حل پیشنهادی

اقدام راه حل های پیشنهادی (اقدام و اجرای راه حلها)

بیان محدودیت ها

ارایه پیشنهادات

راهکارهای برای ایجاد آرامش در دانش آموزان

منابع و مآخذ

 

شامل 11 صفحه

تنها 3 هزار تومان

 



 

  انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 32

توجه: چنانچه هرگونه مشكلي در دانلود فايل هاي خريداري شده و يا هرگونه سوالي داشتيد لطفا ازطريق شماره تلفن (9224344837)و ايميل اعلام شده ارتباط برقرار نماييد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما