فروش آنلاین مقالات دانشجویی، پروپوزال، پروژه، گزارش کارآموزی و کارورزی، طرح کسب و کار، طرح توجیهی کارآفرینی ، بروشور، پاورپوئینت و...

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 239
  • بازدید دیروز : 148
  • بازدید کل : 666798

دوره تلفظ و آواشناسی


دوره تلفظ و آواشناسی

دوره تلفظ و آواشناسی

 

به منظور پیشرفت در زبان انگلیسی آن هم به شیوه ای کلاسیک و علمی، لازم است دوستان استفاده صحیح از فرهنگ لغات را فراگرفته تا بتوانند مهارت های چهارگانه زبان انگلیسی را بخوبی تقویت نمایند.

قبل از هر چیز لازم است که عزیزان علائم مربوط به تلفظ که فونتیک نامیده می شود را بخوبی فرابگیرند تا درمواقع لزوم بتوانند خودشان یک متن فارسی را به انگلیسی ترجمه کرده و تلفظ گذاری نمایند.

بعنوان مثال دوستانی که قصد ارائه سمینار به زبان انگلیسی دارند می بایست ضمن آشنایی با اصول جمله سازی در گام بعد اقدام به تلفظ گذاری متن های مربوط به سمینار نموده و با توجه به لهجه ای که دوست دارند امریکن یا بریتیش کار خود را به مخاطبین تقدیم نمایند.

در هرحال برای پیشرفت در این مسیر ناگزیر به یادگیری این مهارت می باشیم. در ادامه فیلم آموزشی مربوط به خواندن فونتیک ها به زبانی کاملا ساده تقدیم شما سروران می شود.این شیوه آموزش فونتیک و تلفظ خوانی کاملا ابداعی استاد باقری بوده و مورد توجه بسیاری از مخاطبان در فضای مجازی قرار گرفته است.

جهت خرید و دانلود فیلم آموزشی " دوره جامع تلفظ و آواشناسی به زبانی بسیار ساده " و فایل PDF جزوه تلفظ و آواشناسی - تدریس منحصر بفرد روی گزینه خرید و دانلود کلیک نمایید و بعد از پرداخت لینک دانلود را دریافت نمایید.

 



 

  انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 58

توجه: چنانچه هرگونه مشكلي در دانلود فايل هاي خريداري شده و يا هرگونه سوالي داشتيد لطفا ازطريق شماره تلفن (9224344837)و ايميل اعلام شده ارتباط برقرار نماييد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما