فروش آنلاین مقالات دانشجویی، پروپوزال، پروژه، گزارش کارآموزی و کارورزی، طرح کسب و کار، طرح توجیهی کارآفرینی ، بروشور، پاورپوئینت و...

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 145
  • بازدید دیروز : 148
  • بازدید کل : 666704

دانلود الگوریتم MPPT برای آرایه فتوولتاییک در نرم افزار متلب


دانلود الگوریتم MPPT برای آرایه فتوولتاییک	در نرم افزار متلب

دانلود الگوریتم MPPT برای آرایه فتوولتاییک در نرم افزار متلب

 

براي استفاده از انرژي خورشيدي سيستم مكانيزمي مورد نياز است كه شامل اجزائي از قبيل پنل خورشيدي، كانورتر، كنترل شارژ، باتري و اينورتر مي باشد كه هر كدام وظايف مختص به خود دارند از جمله اين عناصر كانورترهاي برق مستقيم هستند كه وظيفه تثبيت و تامين يك انرژي با ولتاژ ثابت و توان حداكثر را برعهده دارند. اين كار با استفاده از سوئيچينگ صورت مي پذيرد بيشترين انرژي كه در هر لحظه از سلول خورشيدي مي توان دريافت نمود تابع كميت هاي مختلفي مي باشد از جمله ميزان تابش، دماي محيط و غيره، براي دريافت بيشترين انرژي از اين پنل ها در هر لحظه و يا جستجوي مداوم نقطه با ماكزيمم توان لازم است. الگوريتمي براي سوئيچينگ طراحي و به كار گرفته شود تا به هدف رسيد. اين الگوريتم را الگوريتم ردياب نقطه بيشينه مي نامند..

به مجموعه چند سلول خورشیدی که در کنار یکدیگر، یک صفحه را تشکیل میدهند، پنل یا مدول گفته می شود و به مجموعه پنلهای فتوولتائیك، یك آرایه خورشیدی گفته می شود.

 

در صورت داشتن مشکل یا سوال با ایمیل زیرارتباط برقرار کنید

 

 

 

powersp1394@gmail.com

 

 



 

  انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 95

توجه: چنانچه هرگونه مشكلي در دانلود فايل هاي خريداري شده و يا هرگونه سوالي داشتيد لطفا ازطريق شماره تلفن (9224344837)و ايميل اعلام شده ارتباط برقرار نماييد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما