فروش آنلاین مقالات دانشجویی، پروپوزال، پروژه، گزارش کارآموزی و کارورزی، طرح کسب و کار، طرح توجیهی کارآفرینی ، بروشور، پاورپوئینت و...

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 58
  • بازدید دیروز : 117
  • بازدید کل : 670625

فایل تحت اکسل تحلیل خرپای مثلثی شکل1-6


فایل تحت اکسل تحلیل خرپای مثلثی شکل1-6

فایل تحت اکسل تحلیل خرپای مثلثی شکل1-6

 

خرپا‌بر‌حسب تعریف از مجموع اعضایی به وجود می آید که همگی در یک صفحه قرار داشته و ترکیب آنها یک شبکه ی مثلثی ایجاد نماید. چون در خرپا فرض می شود که اعضا در انتهای خود به اعضای دیگر لولا شده اند , بنابراین شکل مثلثی تنها شکل پایدار خواهد بود.

اعضای خرپاهای ایده آل , اعضای دو نیرویی می باشند که نیرو های داخلی آنها به صورت محوری است. طبق قرارداد , اگر نیروی محوری کششی باشد مقدار آن را با علامت مثبت و اگر فشاری باشد , مقدار آن را با علامت منفی نمایش می دهیم. اگر عضوی از خرپا کششی باشد ع به گره های دو انتهای خود , کشش وارد می آورد و بالعکس اگر عضوی فشاری باشد , به گره های دو انتهای خود , فشار وارد می آورد. این بسته شامل فایل تحت اکسل تحلیل 6 نمونه از خرپا‌های مثلثی شکل می‌باشد.

توضیح: در فایل با تغییر دادن بارهای وارده و طول بین پانل‌ های خرپا ، نیروی محوری اعضا خرپا بصورت خودکار محاسبه خواهد شد.

تحلیل خرپا

تحلیل خرپا

تحلیل خرپا

تحلیل خرپا

تحلیل خرپا

تحلیل خرپا

 



 



  انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 109

توجه: چنانچه هرگونه مشكلي در دانلود فايل هاي خريداري شده و يا هرگونه سوالي داشتيد لطفا ازطريق شماره تلفن (9224344837)و ايميل اعلام شده ارتباط برقرار نماييد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما