فروش آنلاین مقالات دانشجویی، پروپوزال، پروژه، گزارش کارآموزی و کارورزی، طرح کسب و کار، طرح توجیهی کارآفرینی ، بروشور، پاورپوئینت و...

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 47
  • بازدید دیروز : 96
  • بازدید کل : 671415

گزارش کارآموزی- تعمیرات موبایل


گزارش کارآموزی- تعمیرات موبایل

گزارش کارآموزی- تعمیرات موبایل

 

تعمیرات موبایل شامل آشنایی با اصول کلی و نحوه عملکرد گوشی های تلفن همراه می باشد. همچنین آشنایی با تاریخچه تلفن، ابزار و لوازم تعمیرگاه، سری بندی گوشی ها، نقشه خوانی، شناخت بخش ها و قطعات گوشی ها و انواع سیستم های عامل و…را شامل می شود. البته این نکته لازم به ذکر است که تعمیرات موبایل بدون اطلاعات الکترونیک و دانستن روابط و شناختن قطعات و مخابرات سیار منجر به اشتباهات در تعمیرات و عدم توانایی تعمیر کار خواهد شد و تعمیرکاری در کار خود پیشرفت خواهد کرد که با علم به روابط الکترونیکی و مخابراتی بخش های مختلف یک گوشی دست به تعمیر آن بزند . زیرا گوشی تلفن همراه دستگاهی بیش از اندازه حساس ، پیشرفته و دقیق است که نمی توان به صورت تجربی و عملی تعمیرات آن را انجام داد. بنابراین در دوره های کارورزی، بخش تعمیرات موبایل زمان مفیدی است که شما به الکترونیک و مخابرات تسلط کافی داشته باشید.

فهرست مطالب :

  1. مقدمه
  2. تاریخچه تلفن همراه
  3. ورود تلفن همراه در ایران
  4. آشنایی با مفاهیم و اصطلاحات موبایل
  5. لوازم موردنیاز برای تعمیرات سخت افزاری
  6. اجزای اصلی و تشکیل دهنده تلفن همراه
  7. تعویض قطعه های موبایل
  8. شناسایی قطعه ها
  9. نکته ها و نشانه های خرابی باتری موبایل و راه رفع آن
  10. تست باتری
  11. انواع سیستم عامل های موبایل
  12. قطعات داخلی موبایل

 



 



  انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 55

توجه: چنانچه هرگونه مشكلي در دانلود فايل هاي خريداري شده و يا هرگونه سوالي داشتيد لطفا ازطريق شماره تلفن (9224344837)و ايميل اعلام شده ارتباط برقرار نماييد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما