فروش آنلاین مقالات دانشجویی، پروپوزال، پروژه، گزارش کارآموزی و کارورزی، طرح کسب و کار، طرح توجیهی کارآفرینی ، بروشور، پاورپوئینت و...

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 138
  • بازدید دیروز : 148
  • بازدید کل : 666697

دانلود کاملترین نرم افزار ضبط صدا برای اندروید


دانلود کاملترین نرم افزار ضبط صدا برای اندروید

 

کاملترین نرم افزار ضبط صدا برای اندروید را برای دانلود شما گذاشتم امیدورارم لذت ببرید.

با استفاده از برنامه Call Recorder می توانید مکالمات خود را با کیفیت بالا ضبط نمایید. فرآیند ضبط، با هر تماس به صورت خودکار آغاز می شود اما می توانید آن را حین مکالمه متوقف و یا شروع کنید. از مهم ترین ویژگی این برنامه قابلیت توقف عملیات ضبط و شروع مجدد در هنگام مکالمه می باشد. با این برنامه قادر به اضافه کردن نظرات بر روی تماس های ضبط شده هستید. می توانید به ضبط کردن مکالمات با همه و یا فقط شماره هایی که در دفترچه تلفن نیست، اقدام کنید.


از فرمت های wav , ANR و ۳gp پشتیبانی می شود. برای اجرای فرمت ۳gp می توانید از MX Video Player استفاده کنید. صداها در حافظه خارجی و یا هر جای دیگر که تمایل داشته باشید ذخیره می شود. توجه کنید که این برنامه ممکن است در برخی دستگاه ها اجرا نشود. اگر با ضبط صدا مشکل دارید تلاش کنید با منبع صدای دیگری که در تنظیمات موجود است، اقدام به ضبط کنید.
تغییرات:
- بهبود کارایی برنامه
- برطرف شدن مشکلات
- نسخه پولی و اصلی برنامه

 



 

  انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 71

توجه: چنانچه هرگونه مشكلي در دانلود فايل هاي خريداري شده و يا هرگونه سوالي داشتيد لطفا ازطريق شماره تلفن (9224344837)و ايميل اعلام شده ارتباط برقرار نماييد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما