فروش آنلاین مقالات دانشجویی، پروپوزال، پروژه، گزارش کارآموزی و کارورزی، طرح کسب و کار، طرح توجیهی کارآفرینی ، بروشور، پاورپوئینت و...

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 82
  • بازدید دیروز : 59
  • بازدید کل : 666493

دانلود وایبر مسنجری رایگان برای سیستم عامل اندروید


دانلود وایبر مسنجری رایگان برای سیستم عامل اندروید

 

وایبر مسنجری رایگان برای سیستم عامل اندروید است که به سرعت جز مسنجر های بسیار محبوب جای گرفت . وایبر با ویژگی های منحصر به فرد خود میتواند بهترین جایگزین برای واتساپ باشد . اگر شخصی از مخاطبین گوشی شما از وایبر استفاده میکند بلافاصله در اد لیست شما قرار میگیرد و میتوانید برای او پیام رایگان ارسال کنید یا با او یک تماس رایگان و با کیفیت صدای عالی داشته باشید .

وایبر بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر در سراسر دنیا دارد و در نظر سنجی ها امتیاز ۴.۵ را از ۵ نمره گرفته است و این نشان دهنده کیفیت بالای این نرم افزار است . برای دوستان خود فیلم ، عکس و متن رایگان ارسال کنید و از بهترین کیفیت صدای ضبط شده لذت ببرید . شما برای استفاده از وایبر نیاز به ثبت نام ندارید و به سرعت میتوانید آن را در اختیار داشته باشید . شما در هر جای دنیا که باشید میتوانید موقعیت جغرافیایی خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید . در نسخه های جدید وایبر Sticker (شکلک های بزرگ و بامزه) های جدید را نیز مشاهده میکند .

قابلیت ها و ویژگی های نرم افزار

 

- ارسال پیام رایگان

- ارسال عکس از طریق دوربین یا گالری

- ارسال فیلم و صدا

- به اشتراک گذاری موقعیت جغرافیایی در هر نقطه از زمین

- Sticker های بامزه

- قابلیت ارسال پیام گروهی

- تماس رایگان با بهترین کیفیت صدا

و

 

 



 

  انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 76

توجه: چنانچه هرگونه مشكلي در دانلود فايل هاي خريداري شده و يا هرگونه سوالي داشتيد لطفا ازطريق شماره تلفن (9224344837)و ايميل اعلام شده ارتباط برقرار نماييد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما