فروش آنلاین مقالات دانشجویی، پروپوزال، پروژه، گزارش کارآموزی و کارورزی، طرح کسب و کار، طرح توجیهی کارآفرینی ، بروشور، پاورپوئینت و...

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 290
  • بازدید دیروز : 117
  • بازدید کل : 670857

مقاله مراقبتهای دوران بارداری,ورزش در دوران بارداری


مقاله مراقبتهای دوران بارداری,ورزش در دوران بارداری

مقاله مراقبتهای دوران بارداری,ورزش در دوران بارداری

 

این مقاله به بیان مراقبتهای دوران بارداری و ورزش دردوران بارداری میپردازد و میتواند یک تحقیق کامل و مناسب برای دانشجویان رشته مامایی باشد.ما این تحقیق را بصورت فایل WORD برای شما دانشجویان عزیز آماده نموده ایم.

پیشنهاد میکنیم برای اطمینان از کیفیت و سطح علمی پروژه ، نمونه رایگان آن را بصورت فایل PDF از لینک زیر دانلود کرده و پس از آشنایی کامل تر اقدام به خرید محصول فرمایید.

::: این تحقیق به فرمت استاندارد مقاله نویسی و 2 ستونه تهیه شده است :::

دانلود نمونه رایگان

شناسنامه محصول

چکیده

مـراقبتهاي دوران بارداري ابـزاري مهـم بـراي تعييـن و كـاهش خطـراتي نظير تـولد نـوزادان كم وزن و مرده و يـا مرگ كودك در طـول سـال اول زنـدگي است. هدف اصلي از ارائه اين مراقبت ها، تولد نوزادي سالم بدون به خطر انداختن سلامت مادر ميباشد. در اين بين برخي عوامل مانع از دريـافت صحیح و به موقع مراقبت هاي دوران بارداری شده و موجب بروز عوارض مربوط به مادر و نوزاد میگردند. شناخت اين عوامل جهت شناسايي گروه هاي در معرض خطر و نيز مناطق نیازمند مداخله، ضروري است.

کلمات کلیدی

بارداری، مراقبت، بهداشت، تغذیه، سلامت روانی، ورزش

EXPECTANCY،SURVEILLANCE، HYGIENE، NUTRITION،FREEDOM SAFETY ،SPORT

 



 

  انتشار : ۷ بهمن ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 112

توجه: چنانچه هرگونه مشكلي در دانلود فايل هاي خريداري شده و يا هرگونه سوالي داشتيد لطفا ازطريق شماره تلفن (9224344837)و ايميل اعلام شده ارتباط برقرار نماييد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما