فروش آنلاین مقالات دانشجویی، پروپوزال، پروژه، گزارش کارآموزی و کارورزی، طرح کسب و کار، طرح توجیهی کارآفرینی ، بروشور، پاورپوئینت و...

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 72
  • بازدید دیروز : 148
  • بازدید کل : 666631

بروشور Publisher-آمینو سنتز


بروشور Publisher-آمینو سنتز

بروشور Publisher-آمینو سنتز

 

در این پروژه یک بروشور آماده باموضوع آمینو سنتز وبا فرمت Publisher برای دانشجویان رشته مامایی و پرستاری آماده شده است که در زیر میتوانید نمونه رایگان آنرا بصورت فایل PDF دانلود نمایید.

دانلود نمونه رایگان

آمنیوسنتز یک تکنیک پزشکی تشخیص قبل از تولد می‌باشد که در طی آن مقدار کمی از مایع آمنیون گرفته‌می‌شود و مورد بررسی ژنتیکی قرارمی‌گیرد. این شیوه معمولاً در سه‌ماهه دوم انجام می‌گیرد.آمنیوسنتز یکی از رایج‌ترین روش‌های تهاجمی تشخیص پره‌ناتال در سه‌ماه‌ی دوم بارداری است . آمنیوسنتز برای همه مادران باردار توصیه نمی‌شود بلکه تنها در مادرانی انجام‌می‌گیرد که سن آنان بالای ۳۵ سال باشد و یا در بررسی غربالگری سندرم داون یا شیوه‌های دیگر غربالگری در زمره بارداری‌های پر خطر طبقه‌بندی‌شده‌باشند. آمنیوسنتز علاوه بر بررسی از نطر سندرم داون و بیماری‌های کروموزومی به منظور تعیین وضعیت جنین از نطر ابتلا به سایر بیماری‌های ژنتیکی نیز کاربرد دارد. در این موارد می‌بایست وضعیت ژنتیکی خانواده و افراد مبتلا از قبل تعیین شده‌باشد. از جمله علل مهم برای انجام آمنیوسنتز می‌توان به

¨ سن بالای 35 سال مادر

¨ سطح غیر طبیعی مارکرهای بیوشیمییایی

¨ نتایج غیر طبیعی در سونوگرافی

¨ سابقه‌ی فامیلی مثبت برای اختلالات ژنتیکی

¨ حاملگی‌هایی با ریسک ناهنجاری‌های کروموزومی اشاره کرد

منظور از آمنیوسنتز، برداشت از مایع دور جنین از طریق پوست شکم به منظور بررسی ناهنجاری های ژنتیکی و کروموزومی جنین، قبل از تولد است. در واقع آمنیوسنتز، شایع ترین روش تهاجمی برای تشخیص ناهنجاری ها قبل از تولد است که در صورت شدید بودن ناهنجاری جنین، از طرف پزشکی قانونی نیز اجازه ختم بارداری در مراحل اولیه داده می شود تا هزینه و مدت بارداری بی نتیجه به مادر تحمیل نشود.

 



 

  انتشار : ۷ بهمن ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 125

توجه: چنانچه هرگونه مشكلي در دانلود فايل هاي خريداري شده و يا هرگونه سوالي داشتيد لطفا ازطريق شماره تلفن (9224344837)و ايميل اعلام شده ارتباط برقرار نماييد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما