فروش آنلاین مقالات دانشجویی، پروپوزال، پروژه، گزارش کارآموزی و کارورزی، طرح کسب و کار، طرح توجیهی کارآفرینی ، بروشور، پاورپوئینت و...

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 33
  • بازدید دیروز : 59
  • بازدید کل : 666444

بررسی پوشش سقفعای شیبدار


بررسی پوشش سقفعای شیبدار

بررسی پوشش سقفعای شیبدار

 

بررسی پوشش سقفعای شیبدار

در ساختمانهاي صنعتي، آشيانه هواپيما، انبارهاي بزرگ و ساير ابنيه مشابه كه معمولاً دهانه بين ستونها و ديوارها از حد معمول بيشتر است، به منظور احتراز از كاربرد تيرهاي بتني و آهني سنگين، از سقفهاي شيبدار استفاده مي‌كنند. علاوه بر موارد فوق در مواقعي كه سقف ساختمان مورد استفاده طبقات بعدي قرار نمي‌گيرد، ممكن است به دلايل گوناگون از اين نوع سقف استفاده شود. در مناطق سردسير و كنار دريا كه نزول برف و باران زياد است، اجراي اين سقف باعث مي‌شود كه برف و باران به راحتي از لوله ناودان يا لبه سقف به خارج ريخته و احتياج به برف‌روبي نداشته باشند. سقفهاي شيبدار در مقايسه با سقفهاي مسطح به مواظبت كمتري احتياج دارند و اجراي آنها از لحاظ اقتصادي مقرون به صرفه است. علاوه بر اينها در برخي از نقاط ممكنست ورقهاي پوششي به عنوان عايق رطوبت روي سقفهاي شيبدار بتني يا طاق ضربي قرار گيرند. در مورد اخير بيشتر از ورقهاي آزبست و سيمان استفاده مي‌شود.

دالود این مقاله در ادامه مطلب...

 



 

  انتشار : ۹ بهمن ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 249

توجه: چنانچه هرگونه مشكلي در دانلود فايل هاي خريداري شده و يا هرگونه سوالي داشتيد لطفا ازطريق شماره تلفن (9224344837)و ايميل اعلام شده ارتباط برقرار نماييد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما