فروش آنلاین مقالات دانشجویی، پروپوزال، پروژه، گزارش کارآموزی و کارورزی، طرح کسب و کار، طرح توجیهی کارآفرینی ، بروشور، پاورپوئینت و...

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 6
  • بازدید دیروز : 96
  • بازدید کل : 671374

مقاله تکنولوژی وایمکس


مقاله تکنولوژی وایمکس

مقاله تکنولوژی وایمکس

 

عنوان پروژه: تکنولوژی وایمکس

قالب بندی: word

تعداد صفحات: 38

قسمتی از متن:

وايمكس (WiMAX) يك روش بدون سيم فوق العاده سودمند در زمينه دسترسى تمامى كاربران به اينترنت و ارائه خدمات الكترونيكي شهري مي‌باشد. براي اين‌كه بهتر به نقشي كه فناوري وايمكس در تغير و تحولات سيستم ارتباطي ايفا مي‌كند، پي ببريد، تصور كنيد كه در هر كجا و هر زمان خواهيد توانست با استفاده از لپ تاپ خود به دنياي اينترنت دسترسي داشته باشيد. وايمكس فناوري قدرتمندي است كه مي‌تواند تحرك واقعي را براي شبكه به ارمغان آورد.در زماني نه چندان پيش،‌ اكثر خريداران رايانه خوشحال بودند كه دستگاه جديدشان يك مودم دارد كه به شكل داخلي در آن نصب شده است. در آن روزها كاربر مي‌توانست يك مگابايت را در حدود 5 دقيقه (بسته به سرعت ارتباط و اتصال) دانلود كند؛ با سيستم واي-فاي (WI-FI) همين كاربر مي‌تواند يك مگابايت را در مدت يك ثانيه دانلود كند. وايمكس حتي سرعت بالاتري را در حوزه‌هاي گسترده‌تري ارايه مي‌دهد.

از مزيت‌هاي فناوري نوظهور وايمكس نسبت به فناوري‌هاي قديمي‌تر از خود (نظير واي-فاي) اين است كه وايمكس مي‌تواند ورودي‌اي باشد كه به كاربران اجازه مي‌دهد بدون محدوديت در سراسر كشور حركت كنند. با اين ويژگي، اينترنت قابل جابجايي و حمل و نقل خواهد شد كه اين امر سرعت روآوردن صاحبان كسب و كار به استفاده از مزيت‌هايي كه اينترنت براي آن‌ها فراهم مي‌كند را، بيشتر از پيش خواهد نمود.

بررسي گزارش‌ها و حوادث اخير صنعت مخابرات حاکي از بسط تبعات اين بحران دربخش‌هاي گوناگون اين صنعت از جمله بازار مصرف، خدمات، تجهيزات،سرمايه‌گذاري و در نهايت جايگزيني فناوري است. کارشناسان بر اين باورند کهترکيب اين عوامل با تغييرات احتمالي در بخش رگولاتوري، اکوسيستم جهاني ومنطقه‌اي، بازار مخابرات را به‌خصوص در بخش خدمات و فناوري‌هاي نوظهوردستخوش تغييرات جدي خواهد کرد. در اين مقاله با مروري بر گزارش‌ها ورويدادهاي اخير در بخش فناوري‌هاي سلولي، اثر شرايط به‌وجود آمده بر تغييرو تحول احتمالي اکوسيستم آيندةLTE-WiMAX، به‌عنوان مطرح‌ترين فناوري‌هايرقيب در بازار آيندة مخابرات باند وسيع سيار، بررسي شده است.

فهرست مطالب:

چکیده

مقدمه

فصل اول: معرفی وایمکس (wimax)

واژه شناسی

وايمكس چيست ؟

فصل دوم: « مروری بر کارهای پیشین »

تاریخچه وایمکس

وایمکس در فجایع طبیعی

آزمایش وایمکس

رقابت با وایمکس

فصل سوم: « تجزیه و تحلیل »

ویژگی ها

چرا WiMAX ؟

مزایا و برتری هایWiMAX

کاربردهای عملی وایمکس

وايمكس چگونه كار مي كند؟

دو مسئله كوچك

اتصال به وایمکس

اطلاعات فنی

تفاوت‌های Wimax و Wi-Fi

مقایسه وایمکس و فناوری‌های نسل سوم ارتباطی

تفاوت‌هاي وايمکس در مقايسه با ADSL

وضعیت کنونی وایمکس در جهان

توسعه وایمکس در کشور‌های در حال توسعه

وایمکس در ایران

نحوه ارايه مجوز وايمكس

فصل چهارم : « بحث اقتصادی »

وایمکس در مواجه با بحران های اقتصادی

تأثير بحران اقتصادي بر اکوسيستمWiMAXوLTE؛ و مقابله با اثرات بحران در صنعت مخابرات

اثر بحران اقتصادي بر اکوسيستمWiMAX و LTE

قيمت وايمكس

جدول قیمت‌های اینترنت مبتنی بر وایمکس

فصل پنجم: « نتیجه گیری و پیشنهادات »

نتیجه گیری

سه پیش بینی در مورد آینده وایمکس

منابع

 

 

 



 

  انتشار : ۱۲ بهمن ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 257

توجه: چنانچه هرگونه مشكلي در دانلود فايل هاي خريداري شده و يا هرگونه سوالي داشتيد لطفا ازطريق شماره تلفن (9224344837)و ايميل اعلام شده ارتباط برقرار نماييد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما