فروش آنلاین مقالات دانشجویی، پروپوزال، پروژه، گزارش کارآموزی و کارورزی، طرح کسب و کار، طرح توجیهی کارآفرینی ، بروشور، پاورپوئینت و...

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 9
  • بازدید دیروز : 133
  • بازدید کل : 674723

PointerStick 2.67 چوب جادویی مخصوص ارائه کنفرانس با ویدیو پروژکتور


PointerStick 2.67  چوب جادویی مخصوص ارائه کنفرانس با ویدیو پروژکتور

PointerStick 2.67 چوب جادویی مخصوص ارائه کنفرانس با ویدیو پروژکتور

 

دانلود نسخه 32 بیتی با حجم 500 کیلوبایت

PointerStick 2.67 چوب اشاره گر، یا همان اهرم ساده ای است که هنگام ارائه کنفرانس، مقاله و ... از طریق ویدیو پروژکتور، از آن جهت مشخص کردن قسمت مورد نظر روی تصویر از آن استفاده می گردد و در اصل وظیفه آن هایلایت Highlight کردن قسمت در حال توضیح، توسط ارائه دهنده است، اما کار برنامه مفید و کم حجم PointerStick چیست؟ با اجرای برنامه PointerStick تکه چوبی با طرحهای زیبا و متنوع با نشانگر موس (Mouse Pointer) همراه می گردد، و کاربر کامپیوتر با موس به هرجایی اشاره کند، نوک چوب نیز به همان جا اشاره خواهد کرد .

قابلیت های نرم افزار PointerStick :
  • حجم بسیار کم
  • پرتابل Portable بودن برنامه، عدم نیاز به نصب
  • قابلیت تغییر اندازه چوب
  • انتخاب طرح دلخواه برای چوب
  • قابلیت تعیین وضوح چوب Transparency
  • قرار گرفتن پنجره برنامه در قسمت ساعت سیستم
  • و ...

 

مطالب مفید و مشابه

SketchList 3D 4.0.3658 نرم افزار طراحی سه بعدی

Sleipnir 6.1.8.4000 مرورگر سریع صفحات وب

cFosSpeed 10.10 Build 2238 Final افزایش سرعت اینترنت

HomeBank 5.0.3 – مدیریت حساب های مالی

دانلود مرورگر Opera 28.0 Build 1750.51

Maxprog eMail Extractor 3.6.6 – استخراج آدرس های ایمیل

دانلود Connectify Hotspot Pro 9.0.3.32290 نرم افزار اشتراک گذاری اینترنت لپ تاپ

دانلود EagleGet v2.0.4.4 - نرم افزاری قدرتمند برای مدیریت دانلود

Apowersoft Phone Manager PRO 2.5.1 – مدیریت موبایل

نرم افزار ساعت های صفحه دسکتاپ ویندوز - Premium Clock v2.60

 

 



 

انتشار : ۹ بهمن ۱۳۹۶

Hekasoft Backup & Restore 0.53 پشتیبان گیری از اطلاعات مرورگرها


Hekasoft Backup & Restore 0.53 پشتیبان گیری از اطلاعات مرورگرها

Hekasoft Backup & Restore 0.53 پشتیبان گیری از اطلاعات مرورگرها

 

Hekasoft Backup & Restore 0.53 اکثر کاربران به هنگام وبگردی و کار با اینترنت اطلاعات بسیار زیادی را در مرورگرهایشان ذخیره می کنند. از بوک مارک کردن سایت های محبوب گرفته تا ذخیره سازی پسوردها و البته نصب افزونه های دلخواه و ... که در چنین شرایطی حفظ و نگهداری اطلاعات ذخیره شده در مرورگر ( تهیه‌ بکاپ ) از این اطلاعات به امری ضروری تبدیل می شود. Hekasoft Backup & Restore نام نرم افزار کم حجم، مفید و رایگانی است که تقریبا با پشتیبانی از اکثر مرورگرهای مطرح ( Firefox, Chrome, Opera, Maxthon, Safari, Internet Explorer, Pale Moon, IceDragon, Waterfox, SlimBoat, Avant Browser ) این امکان را به کاربران می دهد تا از اطلاعات ثبت شده در این مرورگر ها ( از جمله کوکی ها، پسورد های ذخیره شده، تاریخچه سایت های باز شده، پلاگین ها، تولبارها، افزونه ها و ... ) بکاپ یا نسخه پشتیبان تهیه کرده و در موارد بعدی ( مانند نصب مجدد ویندوز ) به راحتی و تنها با چند كلیک ساده آنها را بازیابی کرده و از آنها استفاده نمایند .

 

مطالب مفید و مشابه

SketchList 3D 4.0.3658 نرم افزار طراحی سه بعدی

Sleipnir 6.1.8.4000 مرورگر سریع صفحات وب

cFosSpeed 10.10 Build 2238 Final افزایش سرعت اینترنت

HomeBank 5.0.3 – مدیریت حساب های مالی

دانلود مرورگر Opera 28.0 Build 1750.51

Maxprog eMail Extractor 3.6.6 – استخراج آدرس های ایمیل

دانلود Connectify Hotspot Pro 9.0.3.32290 نرم افزار اشتراک گذاری اینترنت لپ تاپ

دانلود EagleGet v2.0.4.4 - نرم افزاری قدرتمند برای مدیریت دانلود

Apowersoft Phone Manager PRO 2.5.1 – مدیریت موبایل

نرم افزار ساعت های صفحه دسکتاپ ویندوز - Premium Clock v2.60

 

 



 



انتشار : ۹ بهمن ۱۳۹۶

چطور يك شركت سئو را انتخاب كنيم؟


چطور يك شركت سئو را انتخاب كنيم؟

 

دانلود کتاب چطور یک شرکت سئو را انتخاب کنیم؟

seo-book-1600x900
 

از روز شروع سئوی منفی بر روی وب‌سایت وب برندینگ، هر هفته تعداد زیادی ایمیل مبنی بر این مورد دریافت می‌کنیم که

“ما با چه اعتبار و چه مقیاسی و در بازاری که هیچ سر رشته‌ای از آن نداریم و کلاشی در آن حرف اول را می‌زند، یک پیمانکار یا یک شرکت سئو را انتخاب کنیم ؟ ”

این چه بازاری است که در آن همدیگر را حذف می‌کنند.

سعی میکنیم راهکارها و تکنیکهای انتخاب بهترین پپیمانکار بهینه سازی وب سایت را به شما معرفی نماییم.

چطور یک شرکت سئو را انتخاب کنیم؟

انتخاب بهترین شرکت سئو
 

از روز شروع سئوی منفی بر روی وب‌سایت وب برندینگ، هر هفته تعداد زیادی ایمیل مبنی بر این مورد دریافت می‌کنیم که “ما با چه اعتبار و چه مقیاسی و در بازاری که هیچ سر رشته‌ای از آن نداریم و کلاشی در آن حرف اول را می‌زند ، یک پیمانکار یا یک شرکت سئو را انتخاب کنیم ؟ ” این چه بازاری است که در آن همدیگر را حذف می‌کنند.

مقدمه :

واقعا دلم از این آقایون به اصطلاح سئو کار خون شده! متاسفانه اسم همه را کنار هم می‌نویسند!

چند روز پیش یکی از دوستان که از طریق لینکداین با هم آشنا شده بودیم به دفتر ما برای عقد قرار داد آمده بود. مشغول گپ و گفت بودیم که پروپوزال یکی از شرکت‌های سئو و طراحی وب‌سایت ایران را در بین مدارکش دیدم. اجازه گرفتم و نگاهی به این پروپوزال انداختم.

جالب بود این شرکت دقیقا از پروپوزال قدیمی وب برندینگ + اندکی تغییرات در بخش سئو استفاده می‌کرد. پروپوزالی که حاصل ۸ سال تجربه شخصی من بوده و حتی بیست درصد قول‌های آن برای ایشان حتی قابل فهم نبود.

من از این دوست عزیز خواهش کردم که داستان ملاقاتشان با این شرکت را برای من تعریف کنند. ایشان کلمه “طراحی سایت” را در گوگل جستجو کرده بودند و به یکی از این شرکت‌ها سری زده بودند. برای من تعریف کردند که در روز جلسه ایشان بعد از اندکی صحبت و تعریف از خود در جواب سئوالات من در مورد سئو به من گفتند که پدر سئوی ایران تا چند لحظه دیگر تشریف می‌آورند و با ایشان ملاقات می‌کنید. وقتی ایشان را دیدم عرض کردم آقای …. شما چند سال دارید که پدر سئوی ایران شدید؟ ادامه ماجرا جالب بود که از حوصله ما خارج است. دوست من می‌گفت:”به ایشان گفتم که قبلا (حدود ۷یا ۸ سال پیش ) یا بیشتر یک کتاب الکترونیکی سئو مطالعه کرده بودند ولی اسم ایشان روی آن کتاب نبوده و احتمالا آن روز ایشان ۱۷ یا ۱۸ سال داشته‌اند !

دوست بزرگواری که آموزش سئو را در ایران آغاز کرده‌اند خیلی بزرگوارتر از این صحبت‌ها هستند و از این موضوع به دورند. من شخصا خدمت ایشان ارادت دارم و تا به امروز ندیده‌ام اینطور خطاب‌هایی برای خودشان داشته باشند.

وقتی یکی از قوی‌ترین و یکی از چهره‌های سئوی ایران به قول خودش! در پروپوزال سئوی خود که یک کپی از پروپوزال ما بود به صراحت اعلام می‌کند:

در صورت عدم کسب رتبه با سئوی منفی رقیب را از گردونه خارج می‌کند دیگر چه انتظاری از جوان‌ترها دارید؟

انتخاب بسیار مشکل می‌گردد.

شما با شرکت‌های عجیب و غریبی سر و کار دارید.

چند خط از برنامه سئوی این آقایان را برای شما عینا از پروپوزال دوستم کپی کردم : ”
نقل قول مستقیم و کپی دقیق از پروپوزال ایشان :

  1. طرحی SEO STANDARD ( حتی انقدر سواد و دقت نداشته‌اند که بنویسند طرح یا ارائه برنامه استاندارد ننویسند طرحی ! )
  2. آنالیز اولیه (امیدوارم ارائه کنند. آنالیز حالا چه چیز را بیان خواهد کرد نمی‌دانم. شاید بگویند می توانیم شما را بالا بیاوریم )
  3. گزارش ماهانه دقیق از وضعیت وب سایت. ( هیچ وقت ارائه نمی‌شود. )
  4. تضمین ۱۰۰% سئو و رتبه صفحات وب‌سایت در صفحه اول موتور جستجو. ( قول همیشگی دوستان کلاه سیاه البته به این نوع بیان )
  5. عدم وجود محدودیت در کی‌وردها. ( یعنی سایت فروش یخچال را در کلمه آپارتمان بالا می‌آورند! )
  6. Index شدن صفحات وب‌سایت چند ساعت.( شما فهمیدید؟ آقا لطفا یک توضیحی بدهید. )
  7. سئو بلاگ‌های مرتبط جهت پشتیانی حفظ رتبه در صورت بروز هرگونه مشکل. ( یعنی چی؟ )
  8. مدت زمان این طرح ۳۶۰ روز می‌باشد. ( جدا سر قرارتون می‌میونید برای یک سال یا تمام شد شما می‌روید و این بنده خدا ها هم از سمت دیگر.)
  9. افزایش رتبه تمامی صفحات وب‌سایت به صورت نامحدود ( من دیگه حرفی ندارم !)
  10. شروع افزایش رتبه صفحات وب‌سایت ۲۴ روز پس از اعمال تغییرات ساختاری وب سایت ( کلا صحبت‌های مربوط به Sand Box و توالی به روز رسانی صفحات در گوگل و آپدیت سرورهای SDU همگی داستان بوده ! خدا مت کاتز رو رحمت کنه )
  11. افزایش PageRank ( تا چند؟ چند تا لینک می‌خرید؟ )
  12. افزایش ترافیک هدفمند از موتورهای جست‌و‌جو ( به به . آقا یک سیر ترافیک و یک سیر هم گوجه سبز هم به ما بدهید لطفا )
  13. حذف رقبا از طریق سئو منفی در صورت امکان ( خوب این آقا کلا اخلاق داره به نظر شما؟ )
  14. تبلیغات در وب‌سایت‌های معتبر، شبکه های اجتماعی، تالارهای گفتگو و …… ( هر کدام یک قاشق غذا خوری )
  15. آموزش سئو به پرسنل مسئول ( ببین آقای پدر قول دادی ها! )
  16. طراحی و سئو ۲ وب‌سایت و یک بلاگ تخصصی

لازم به ذکر است تمام فعالیت‌ها با هزینه ذکر شده صورت می‌گیرد و هیچ هزینه دیگر را در بر نخواهد داشت. در طرح‌های استاندارد در صورت عدم مشکل فنی در ساختار وب‌سایت و یا هاستینگ شما افت رتبه شدید نخواهید داشت.
هزینه یکساله : ۲۶٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان
پایان نقل قول ”
با حضور چنین افرادی که در بازار که خود را پدر سئوی ایران نیز می‌نامند، بر آن شدم این چند خط را برای راهنمایی آن عده از دوستان که در بلاتکلیفی انتخاب شرکت و یا پیمانکار سئوی خود هستند بنویسم شاید کمکی در راستای موفقیت سازمان شما کرده باشم.


بازاریابی اینترنتی روندی بسیار سریع داشته و هر روز در حال تغییر است. به خاطر رقابت بسیار زیاد بین وب‌سایت‌ها و الگورتیم‌های موتورهای جست‌و‌جو که همیشه در حال تغییر هستند، بسیاری از شرکت‌ها ناچار به ارائه خدمات متفاوتی می‌شوند. اکثر افراد نمی‌دانند به دنبال چه کسی بگردند. یا اینکه چه سوالاتی از شرکت‌های سئو بپرسند. شما می‌توانید با استفاده از نکات زیر بهترین شرکت سئو را برای پروژه بهینه سازی وب‌سایت و ارتقا رتبه خود در گوگل انتخاب کنید.

فعالیت سئو برای موفق شدن به مدت زمان زیادی نیاز دارند. انتخاب کردن شرکت سئوی مناسب بسیار به اعتماد و آمادگی شما در فعالیت‌های طولانی مدت بستگی دارد. بنابراین شما باید بدانید چه فعالیت‌هایی در رسیدن به موفقیت در سئو الزامی هستند و برای افزایش اطمینان، شرکت‌ها را از نظر انجام این فعالیت‌های الزامی بررسی کنید. تصمیم گیری درست در زمان انتخاب شرکت سئو به کمی تعقل و پیگیری روش‌های سئو مثبت نیاز دارد. چک کردن پیش زمینه شرکت مطالب زیادی را به شما بیان خواهد کرد. همیشه توجه داشته باشید که شرکت سئوی شما، مشخص کننده موفقیت یا شکست فعالیت‌های تجارت اینترنتی شما محسوب می‌شود. (البته در ابتدای حرکت شما در جهت بازاریابی اینترنتی)

کمی تحلیل درباره وضعیت وب‌سایت شما در موتورهای جستجو

قبل از انتخاب شرکت سئو شما باید بدانید عملکرد فعلی وب‌سایت شما چطور است و چه رتبه‌ای در رتبه بندی موتورهای جست‌وجو قرار گرفته است. انجام تحلیل‌های پایه از وب‌سایت برای رسیدن به این اطلاعات بسیار مفید خواهد بود. شما می‌توانید با استفاده از ابزارهای مجانی مانند گوگل وب مستر و غیره به راحتی عملکرد خود را تحلیل کنید. بدین وسیله شما می‌توانید نقطه نظر گوگل نسب به جنبه‌های متفاوت وب‌سایت را مشخص کنید. این تحلیل به شما نشان می‌دهد که کلمات کلیدی شما عملکرد درستی دارد یا خیر، یا اینکه مشکلی در لینک‌های سایت وجود داشته است یا خیر، یا اینکه مسایل دیگری که نقاط ضعف و قوت شما را مشخص می‌کنند را معلوم نمایید و حتی مکان امروزی خودتان را در موتورهای جستجو یاداشت و در فایل اکسلی ذخیره نمایید. وقتی به وب مستر خود مراجعه کردید قسمتی به نام Search Analytics خواهید دید. بر روی آن کلیک کنید و چنین صفحه‌ای خواهید دید :

Search Analytics

Search Analytics

مثل من این قسمت را تنظیم نمایید، نتایج را بررسی کرده و قبل از شروع پروژه تمام رتبه‌های وب‌سایت و کلماتی که در آن بالا هستید را ذخیره نمایید تا بعدا به عنوان کار انجام شده به شما ارائه نگردد.

هیچگاه سراغ وب‌سایت‌هایی که به سئوی شما امتیاز می‌دهد نروید!

نیازهای خود را بشناسید

بعد از تحلیل پایه از وب‌سایت تان باید مشخص کنید نیازهای وب‌سایت شما در محدوده سئو کدام است. تحلیل‌های پایه به مشخص کردن بعضی از نیازهای فوری وب‌سایت شما کمک می‌کند. شما باید نیازهای موجود در نتایج تحلیل را بررسی کرده و اولویت هر کدام را مشخص کنید. برای مثال تحلیل می‌تواند به چنین سوالاتی پاسخ دهد که :

“چرا بازدیدکننده در وب‌سایت باقی نمی‌ماند”

، یا اینکه

” آیا شما باید ترافیک وب‌سایت را افزایش دهید؟”.

شما در مرحله بعد مشخص می‌کنید که مثلا بهتر است اول ترافیک افزایش پیدا کرده و سپس طراحی وب‌سایت تغییر پیدا کند تا افراد بیشتر جذب وب‌سایت شوند و یا بالعکس شما در حال حاضر ترافیک مناسبی دارید و بهتر است کاری کنید که افراد جذب وب‌سایت شما شوند. بعد از تعیین اولویت نیازها شما یک برنامه خلاصه شده از شرایط و نیازهای شرکت خواهید داشت که به شما کمک می‌کند شرکت سئو یا پیمانکار بهینه سازی بهتری را انتخاب کنید. شرکت‌های سئویی برای شما مناسب خواهند بود که بتوانند به سوالات اولویت بندی شده شما به بهترین نحو پاسخ دهند.

وضعیت مالی خود را در نظر داشته باشید.

هزینه های سئو

هزینه‌های سئو به دقت نیاز دارد

صرفه جویی در هزینه‌ها یکی از عوامل فشار است که همیشه در مدیریت تجارت باید در نظر گرفته شود. اکثر افراد به شرکت‌هایی مراجعه می‌کنند که پول کمتری درخواست می‌کنند. اما شما باید توجه داشته باشید که قیمت‌های پایین‌تر، اکثر اوقات به معنای عملکرد با کیفیت پایین‌تر است. به همین دلیل تصمیم قطعی بر اساس چنین فاکتوری یک اشتباه بزرگ محسوب می‌شود.
هیچ شرکت سئوی خوبی نمی‌تواند دسترسی به نتایج عالی را تضمین کند زیرا الگوریتم موتورهای جست و جو مدام در حال تغییر است و رقبای ریز و درشت با جوان‌هایی که دانش سئوی خوبی دارند هر روز از راه می‌رسند. شرکت‌ها نمی‌توانند به طور قطعی تغییرات موتورهای جست‌وجو را پیش بینی کنند. برای همین است که شما باید در انتخاب شرکت‌های سئو بسیار دقت کنید. شما که نمی‌خواهید پس از صرف هزینه، با شرکتی کار کنید که باعث عدم تغییر یا افت فعالیت‌های بازاریابی اینترنتی شما می‌شود. بنابراین شما باید شرکت‌هایی را پیدا کنید که بیشترین احتمال موفقیت را برای شما به همراه دارند( نه اینکه تنها این جمله را در تبلیغات خود بیان کنند). معمولا شرکت‌های سئو از روش‌های متفاوتی برای نشان دادن کار خود استفاده کرده و بدین روش به شما تضمین می‌دهند.
هر شرکتی که قول افزایش عملکرد به خاطر بهینه سازی موتورهای جست‌وجو می‌دهد، ریسک بزرگی می‌کند زیر مشتریان خصوصیات و عملکرد متفاوت داشته و الگوریتم‌ها نیز مدام در حال تغییر هستند. در ضمن این شرکت‌ها باید با استفاده از پیش بینی نسبی آینده موتورهای جست و جو فعالیت‌هایی را انجام دهند تا بتوانند به موفقیت دست پیدا کنند. در غیر این صورت آنها هزینه کل خدمات خود را دریافت نخواهند کرد.
استفاده کردن از خدمات شرکت های سئو ارزان به قیمت هدر رفتن زمان، هزینه ها، سوددهی و مشتریان است. هر چقدر شما تحلیل جامع تر و هوشمندانه تری از وضعیت اینترنت، شرکت خودتان و شرکت های سئو داشته باشید، بهتر می توانید شرکت سئویی را انتخاب کنید که باعث شکوفا شدن فعالیت های بازاریابی اینترنتی شما خواهد شد.
شما باید مشخص کنید که در ازای صرف هزینه، چه خدماتی به شما ارائه خواهد شد. بدین وسیله می توانید درک کنید که خدمات شرکت های متفاوت چه ارزشی برای شما خواهد داشت. یک گروه سئوی خوب برنامه دارد. از همین ابتدا و قاعدتا باید در ماه اول کاری تمام برنامه سه ماه آینده خود را ارائه نماید.

شرکت سئویی را انتخاب کنید که بیشترین تطابق را با خواسته های شما دارد!

شرکت های بزرگ سئو همیشه بهترین گزینه برای تجارت شما محسوب نمی شوند. در بعضی از موارد، ممکن است شما برای فعالیت هایی هزینه پرداخت کنید که سایت شما هیچ نیازی به آنها ندارد. بعضی اوقات ممکن است شما یک مشتری بسیار کوچک برای یک شرکت بازاریابی اینترنتی بزرگ بوده و بنابراین آنها توجه زیادی به شما نکنند. در موارد افراطی بالعکس نیز سئو کاران آزاد و شرکت های کوچک وجود دارند. اگرچه این خدمات ممکن است بسیار ارزان باشد، اما آنها تجربه یکسان با شرکت های بزرگ را ندارند. شما ممکن است به خاطر قیمت، یک شرکت کوچک را انتخاب کنید، اما اگر کارکنان آن دانش کافی را نداشته باشند، نتیجه به جای ارتقای سطح عملکردی شما، باعث ضعف و هدر رفتن پول و زمانتان خواهد شد. برای همین است که شما باید بین قیمت و دانش شرکت یک تعادل ایجاد کنید تا بتوانید با مناسب ترین پیمانکار دست همکاری بدهید.
شما باید شرکتی را انتخاب کنید که ترکیبی مناسب از فعالیت‌های سئو را ارائه کرده و تنها به یک جنبه مانند لینک بیلدینگ یا محتوا توجه نمی‌کند. مطمئن شوید که شرکت الزامات فنی، قدرت مدیریت محتوا، لینک سازی و تجربه کاربر کافی برای خدمات رسانی به وب‌سایت شما را دارد. دیگر ایران جایی نیست که من چند سال پیش در آن برای سئو می‌توانستم اسم فقط ۳ نفر را ببرم. جوان‌هایی وارد شده‌اند که هم تخصص دارند و هم کمبود تجربه! این یک بار نا متجانس است.

شفافیت اهمیت ویژه‌ای دارد.

بسیار مهم است که شریک شما شفافیت را در تمام مراحل کاری حفظ کند. در این رابطه باید شما ببینید که شرکت مورد نظر زیر را صادقانه به شما بیان می‌کند یا خیر:

  • تعداد کلمات کلیدی
  • دسترسی به اطلاعات ورودی اکانت‌هایی که برای لینک بیلدینگ و سایر فعالیت‌های تنظیم شده‌اند.
  • مطمئن شوید که شفافیت و جزئیات در تمام گزارشات عملکردی شرکت وجود داشته باشد.

یکی از چیزهایی که باید حتما قبل از انتخاب شرکت چک کنید، پیگیری گزارشات و اسناد موجود در رابطه با شرکت است. بعد از انتخاب چندین شرکت مناسب، شما باید سابقه شرکت‌ها را بررسی کرده و ببینید کدام شرکت برای شما مناسب‌تر است. بسیار مهم است که بعد از انتخاب شرکت، نسبت به آن تعهد داشته باشید. مطمئنا شما نیز انتظار دارید که این شرکت متعهدانه با شما همکاری کنند. مرحله بعدی مذاکره با آن شرکت حتما هزینه‌ها و بودجه خواهد بود. هیچ وقت بودجه بسیار کم را پیشنهاد نکنید. اگر شرکت مورد نظر شما خوب است، بهتر است تعهد طولانی مدت نسبت به آنها داشته و با آنها همکاری کنید.
سئو، صنعتی بسیار متغیر است و تغییرات اساسی را در تاریخ خود به جای گذاشته است. این مسئله باعث می‌شود افراد در انتخاب شرکت‌های سئو موقعیت سختی پیدا کنند. صنعت سئو، ترکیبی متفاوت از تاکتیک‌های سئو را ارائه می کند. بسیاری از این روش‌ها هنوز نیز به عنوان روش‌های قابل انجام فروخته می‌شوند، اما تغییرات سریع و قابل توجه الگوریتم‌های موتورهای جست‌وجو مانند گوگل در سال ۲۰۱۳ باعث شده است که خدمات رسانی سئو در بسیاری از شرکت‌ها زیر سوال برود.

گفتن این جمله که ما وب‌سایت شما را به رتبه بالایی در موتور جستجو می‌رسانیم بسیار ساده تر از انجام چنین کاری است.

کسب رتبه در صفحه اول بسیار مهم است!

طراحی و عملکرد موثر صفحه اول (البته در صفحه لندینگ) از اولویت‌های اصلی فعالیت‌های بازاریابی اینترنتی محسوب می‌شود. این کار به معنی انجام ترکیبی از فعالیت‌ها شامل بهینه سازی محتوا، رسانه، ساختار وب‌سایت، لینک بیلدینگ و غیره که لیستی بسیار طویل از فعالیت‌های گوناگون است.

بهینه سازی استاندارد با استفاده از روش‌های معمول و شناخته شده شامل اضافه کردن کلمات کلیدی و تگ و همین طور استفاده از رسانه‌های اجتماعی برای افزایش شهرت وب‌سایت می‌شود. در روش‌های قدیمی که “سئو کارها” از آن استفاده می‌کردند، نتایج سریعا مشخص شده و این نتایج بسیار قابل توجه بودند. یکی از ادعاهای گذشته این افراد رسیدن به رتبه اول طی یک ماه بود. با اینکه الگوریتم‌ها بسیار تغییر پیدا کرده‌اند، اما باز هم در بعضی از گروه‌ها هنوز چنین ادعایی وجود دارد.

اما این نوع بهینه سازی مدت زمان زیادی اثر بخش نبوده و نیست. این نوع بهینه سازی‌ها به نام سئوی منفی شناخته می‌شود و علاوه بر نتایج قابل توجه کوتاه مدت، شما هزینه انجام چنین کاری را در طولانی مدت پرداخت خواهید کرد. این هزینه به معنای از دست دادن اعتماد مشتریان و همین طور تعداد زیادی مشتری معمولی شماست. اگر شما از چنین روش‌هایی استفاده کنید، موتورهای جست‌وجویی مانند گوگل، بعد از آپدیت الگوریتمیک، شما را به عنوان تجارت غیر قانونی اعلام کرده و شما باید تاوان این موضوع را بوسیله اصلاح کار خود (علاوه بر افت قابل توجه رتبه در جست‌وجوها)، یا حتی ممنوعیت فعالیت پرداخت کنید.

انواع شرکت‌های سئو

متخصص سئودر حال حاضر شرکت‌های سئو متفاوتی وجود دارند. ما سعی کرده‌ایم رایج‌ترین نوع این شرکت‌ها را برای شما توضیح دهیم:

واسطه‌ها یا نمایندگان فروش

این شرکت‌ها در بستن قرارداد بسیار قوی عمل می‌کنند، اما از آنجا که صد در صد کار آنها به صورت برونسپاری است، هیچ جایی برای انعطاف پذیری خدمات وجود ندارد. آنها تمرکز زیادی بر PPC (تبلیغات Pay Per Click گوگل ) و ادعاهای بزرگی می‌کنند. تمرکز اصلی عملکرد این شرکت‌ها بر افزایش ترافیک است تا اینکه سئو انجام دهند.
قدیمی‌های کوکی!

شرکت‌های بزرگ که مشتریان زیادی در گذشته داشته‌اند، معمولا چنین شرکت‌هایی هستند. این شرکت‌ها در نشان دادن سابقه فعالیت‌های سئو خود بسیار قوی بوده و با استفاده از اسلاید‌های سئو که ظاهری زیبا دارند گزارش‌هایی پیچیده به مشتریان ارائه می‌کنند تا آنها را به خود جذب کنند. این شرکت ها معمولا دانش کمی از نظر روندهای جدید این صنعت شامل تغییرات الگوریتم‌ها دارند و احتمال زیادی هست که کار های خود را امروز برونسپاری نمایند.

تقلید کننده‌ها

این شرکت‌های سئو معمولا اندازه متوسط داشته و سعی می‌کنند شبیه شرکت‌های سئو بزرگتر باشند. هدف اصلی آنها کسب رتبه بالا در لیست شرکت‌های سئو و سر و صدا به پا کردن است. هدف نهایی آنها نیز رسیدن به شهرت و سود بیشتر است؛ این مسئله بعضی اوقات به قیمت عملکرد متوسط مشتری یا نتایج کوتاه مدت خواهد بود. این شرکت گزارشات سئویی مانند شرکت‌های بخش بالا دارند و به نوعی می‌توان آنها را شرکت مقلد نامید.

همسایه‌ی پسرخاله من

این نوع خدمات در واقع توسط یک دوست انجام می‌شود که معمولا طراح وب‌سایت بوده و این فعالیت به عنوان منبع درآمد دوم وی محسوب می‌شود. این افراد قدرت سخنوری بالایی دارند و بعضی از راهبردهای پایه سئو را مطالعه کرده اما دانش و منابع لازم برای دسترسی به نتایج پایا را ندارند. یکی دیگر از نقاط ضعف این نوع از سئو کاران عدم توانایی استفاده از تکنولوژی‌های سئو است که شرکت‌های متوسط و بزرگ استفاده می‌کنند.

شرکت همسایه‌ی پسر عموی من

این شرکت‌ها در واقع شرکت‌های سئوی بوتیک مانند هستند که معمولا در اطراف شرکت خودتان آنها را مشاهده می‌کنید. این افراد معمولا با تعداد محدودی در تماس هستند که به آنها اجازه می‌دهند میزان محدودی فعالیت داشته و ورشکست نشوند. این شرکت‌ها مدل کمی رسمی‌تر همسایه پسرخاله من هستند و تنها به طراحی و بازاریابی برای بقای خود بسنده می‌کنند. این افراد تجربه کمی در مورد سئو دارند.

کتاب دارها

این هم یک قشر از بازار هستند. همه این دوستان دارای کتب زیادی در مورد سئو هستند و انتخاب ایشان بسیار به نظر عقلایی می‌رسد. تمام این دوستان بد نیستند ولیکن ۹۰ درصد ایشان نیز از ترجمه کتاب‌های خارجی استفاده می‌کنند. ایشان همان همسایه‌ها هستند که پیشرفت کرده‌اند و همان کتابی را که مطالعه کرده‌اند ترجمه و تایپ کرده‌اند و دعا کنید مثل روش‌های کتاب‌هایشان جلو بروند! ( البته همه کتابدارها را نمی‌شود زیر یک سقف برد ولیکن بسیار باید به این قشر دقت کرد.)

شرکت‌هایی که باید از آنها دوری کنید

این نوع شرکت‌ها می‌توانند انواع متفاوت داشته باشند اما حتما باید از بکار گرفتن آنها خودداری کنید. این شرکت‌ها به شما قول رتبه‌های بالا در تعداد زیادی موتورهای جست‌وجو و وعده‌های متفاوت از نظر فعالیت‌هایی می‌دهد که تمامی آنها برای شما مفید نخواهند بود. ادعای ساختن صفحه‌ای را می‌کنند که رتبه ۱۰ آن حتمی است. آنها ادعا می‌کنند دستورالعملی را برای این کار می‌دانند که تنها خودشان از آن خبر دارند. کاش دستورالعمل را به ما هم می‌دادند!
معمولا این شرکت‌های ظاهر فریب، از روش‌های سئو منفی و غیرقانونی استفاده می‌کنند. استراتژی بک لینک (back link) آنها می‌تواند سئوی وب‌سایت را در طولانی مدت تخریب کند. در بدترین موارد نتیجه همکاری با این شرکت‌ها از دست دادن همیشگی اعتبار و شهرت شماست. ( این یعنی ۷۰درصد بازار ایران !)

شرکتی که به دنبال آن بوده‌اید

این شرکت سابقه درخشانی داشته و مشتریان آن واقعی هستند. آنها استراتژی شفاف به شما ارائه می‌کنند که ترسی از به اشتراک گذاشتن آن با شما ندارند.

استراتژی‌هایی یک راز نیستند ولی اجرای آن به مهارت، تجربه و دانش نیاز دارد.

این مسئله بوسیله اطلاعاتی معتبر و غیر پیچیده‌ای تقویت می‌شود که شما می‌توانید به راحتی آن را درک کنید. یکی از مهارت‌های این شرکت‌ها توضیح ساده و قابل درک استراتژیی است که برای شما بکار خواهند برد. آنها رسانه‌های اجتماعی و ترکیب چندگانه سئو را به شکل یک استراتژی سئو ترکیب خواهند کرد. شما می‌توانید سابقه آنها و موارد خاص را مطالعه کرده و ارزش آنها را تشخیص دهید. همین طور این افراد از اطلاعات تحلیلی مانند اطلاعات گوگل آنالیتیک (و نه نرم افزار با ظاهر زیبا اما پیچیده) استفاده می‌کنند تا نتیجه فعالیت‌های خود را نشان دهند. بدین وسیله مشتری به آنها اعتماد کرده و مطمئن می‌شود که فریب نخورده است. این شرکت‌ها از استانداردهای سئو و انتشار محتوا استفاده کرده و از تغییرات الگوریتم‌ها خبر دارند. به علاوه تمام هزینه‌های پرداخت شده به شکلی مشخص و قابل درک ارائه خواهد شد. وب‌سایت آنها شبیه مغازه بقالی نیست که بخواهد تنها پول در بیاورد.

برنامه سئو

برنامه سئو شرکت پیمانکار شما چیست؟

 

چطور موفقیت سئو را اندازه گیری می‌کنید؟

موفقیت سئو از طریق:

  • گزارش ترافیک
  • رتبه بندی در موتورهای جست و جو
  • آمار کسب لید/کانورژن

اندازه گیری می‌شود.

البته ساده‌ترین راه بررسی این مسئله است که آیا در ازای صرف هزینه خود، درآمد و نتیجه کسب کرده‌اید یا خیر. اگر شما از وضعیت پیش از سئو و بعد از آن گزارش واضح داشته باشید، محاسبه چنین مسئله‌ای اصلا سخت نیست. برای اینکه ببیند ROI (اثربخشی سرمایه گذاری) خوبی داشته‌اید یا نه می‌توانید به آمارهای بالا مانند میزان ترافیک خود نگاه کرده و ببینید آیا تغییرات در روند مثبت بوده است یا خیر. اگر بهبود این تغییرات باعث درآمد و سودهی بیشتر شده و شما در رتبه‌های بالاتر قرار گرفته‌اید، پس می‌توانید ادعای موفقیت کرده و بهتر است همکاری با شرکت سئوی خود را ادامه دهید.
روش‌های سئو تغییرات زیادی را از اوایل دهه ۱۹۹۰ تجربه کرده است. سئوی موفق امروزه، بر اساس آگاهی داشتن از به روز رسانی‌های الگوریتم‌ها، نظارت و واکنش به روندهای رتبه بندی موتورهای جست و جو و برداشتن گام‌های مناسب برای مبارزه با اسپم در وب‌سایت شما (از دیدگاه موتورهای جست و جو مانند گوگل) بدست می‌آید. شما باید انتظار داشته باشید که شرکت سئو چنین کاری برای شما انجام دهد و شما نیز باید درک فعالیت‌های آنها و دلیل انجام این فعالیت‌ها را داشته باشید.

بسیاری از تجارت‌ها در حال حاضر از کمپین‌های بازاریابی با موتور های جستجو استفاده کرده و برای توسعه عملکرد خود بسیار به شرکت‌های خارج از سازمان خود وابسته هستند.

بگذریم…..
اکثر کسب و کار‌ها از تجارت الکترونیک بهره نمی‌برند و واقعا بر کمپین‌های اینترنتی تمرکز ندارند. بعد از برگزاری جلسه با مدیران اجرایی، شما باید بررسی کنید که آیا کادر موجود در شرکت توانایی تطابق و انجام دادن فعالیت‌های سئوی شما را دارد یا خیر؟

البته بازاریابی با موتور‌های جست‌وجو یکی از ۱۲ چیزی است شما در کار با این سازمان‌ها باید در نظر بگیرید. شرکت مناسب باید توانایی اداره کردن فعالیت‌های مختلفی را داشته باشد.
در نتیجه بسیاری از شرکت‌های امروزه ناچار هستند به شرکت‌های مشاوره بازاریابی مراجعه کرده تا بتوانند کمپین‌های بازاریابی اینترنتی خود را مدیریت کنند. این تصمیم گیری می‌تواند سود زیادی به همراه داشته باشد – البته اگر شرکت مناسب را برای همکاری انتخاب کنید. انتخاب شرکت‌های بد به معنای هدر رفتن زمان و فجایع مالی خواهد بود.

اصول کاری را در بالا برای شما توضیح دادم و کمی با بازار سئوی ایران آشنا شدید. قصد دارم در ادامه نکته وار شرکت‌های مورد بحث را شناسایی نمایید و شرکت و پیمانکار مناسب خود را پیدا کنید. شما می‌توانید با استفاده از ۱۲ نکته زیر، شرکت مناسب را انتخاب کرده و از موفقیت خود اطمینان حاصل کنید:

اندازه بودجه سئو ی خود را در نظر بگیرید

  • آیا شما برای فعالیت‌های سئوی خود ماهانه ۱ میلیون تومان هزینه صرف می‌کنید یا ۵۰ میلیون تومان؟
  • چقدر می‌خواهید در آینده خرج کنید؟

این نقطه شروعی حیاتی است که شما در زمان جست و جو می‌توانید بکار گیرید. اگر انتظار دارید زیر ۵۰۰ هزار تومان در ماه خرج کنید، تعداد کمی از شرکت ها مایل خواهند بود با شما کار کنند و بهتر است با همان سئو کار های همسایه خود کار کنید. بین یک تا ۵ میلیون تومان باعث می شود شما انتخاب های بهتری داشته باشید.
بسته به هزینه ای که شما ارائه خواهید کرد، شرکت های بزرگتری نیز تمایل همکاری به شما خواهند داشت. البته تعیین بودجه لازم برای هماهنگ کردن فعالیت های شما بسیار مهم است. و در ضمن همکاری با شرکت بزرگتر همیشه به معنای عملکرد بهتر نیست. ولی بودجه سئو باید معقول باشد.

از مشتریان قبلی شرکت هاسوال کرده، و آنها در موتورهای جست و جو بررسی کنید.

مطمئنا پاور پوینت یکی از بهترین و ساده ترین ابزارهای موجود است. هر شرکتی می تواند یک پاورپوینت بسازد که باعث می شود شما فکر کنید از به روز ترین فن آوری ها استفاده کرده و می تواند با استفاده از برنامه های متفاوت فعالیت های شما را بهینه سازی کنند. ( مثل ما :)، البته شخصی که همان ابتدای کار نام بردیم اتفاقا یک کپی از پاور پوینت ما نیز دارد).

بنابراین بهتر است شما گول ظاهر این برنامه را نخورید. شما باید از مشتریان قبلی این شرکت سوال هایی پرسیده و نحوه عملکرد خود این شرکت را در موتورهای جست و جو بررسی کنید.

  • آیا این شرکت کلمات کلیدی لازم برای کسب مشتری را انتخاب کرده است؟
  • آیا فعایت های آنها هدفمند بوده و قابلیت رقابتی دارد؟

تنها نباید به ادعاهای شرکت بسنده کنید. شما باید جنبه های متفاوتی را بررسی کنید. با آنها تماس بگیرید و تلاش کنید میزان رضایت آنها را بسنجید. بهترین ابزار سنجش، ضایت مشتری است.

مشخص کنید کدام مدل قیمت گذاری برای شما بهتر است.

دو مدل تعیین قیمت برای مشاوره در صنعت بازاریابی با موتور های جستجو وجود دارد:

  • مقدار ماهانه ثابت
  • هزینه های مبتنی بر عملکرد ( کسب رتبه )

مشخص کنید کدام خدمات ارائه شده و کدام خدمات رد می شوند.

تمام شرکت های بهینه سازی وب سایت و مشاورین، فعالیت و فرمول یکسان ندارند. بعضی تنها می خواهند کلمات کلیدی و تعیین قیمت انجام دهند. سایرین تبلیغات و متن آنها و حتی صفحه لندینگ نیز برای شما فراهم می کنند و بعضی شرکت ها نیز در تمام عناصر کمپین های شما (مانند کلمات کلیدی، قیمت ها، صفحات لندینگ، تبلیغات متنی، ردیابی، تحلیل و گزارش و غیره) را کنترل خواهند کرد. شما باید بررسی کنید که الزامات شما چیست و کدام خدمات برای شما الزامی خواهند بود. اگر منابع خاصی نظیر آنها را ندارید بهترین گزینه کسی است که خدمات مجتمعی دارد.

استراتژی SEM طولانی مدت خود را مشخص کنید.

آیا بازاریابی با موتور های جستجو همیشه کمتر از ۵ درصد بودجه بازاریابی شما را به خود اختصاص می دهد، آیا سهم آن از بودجه افزایش پیدا خواهد کرد؟ جواب این سوالها باید مشخص کند که آیا شما می خواهید همکاری خود را در شرکت های بهینه سازی گسترش دهید یا خیر. من پیشنهاد می کنم که اگر شما می خواهید فعالیت های بازاریابی با موتورهای جستجو خود را گسترش دهید، منابع داخلی لازم برای این کار را در داخل شرکت استخدام کرده و سعی کنید چنین فعالیت‌هایی را یاد بگیرید. شما می‌توانید از خدمات مشاوره‌ای سئو استفاده کنید و کادر خود را آموزش دهید.

البته باز هم این مسئله به میزان بودجه شما بستگی دارد. اگر شما فعالیت‌های مهم‌تری برای انجام دادن داشته و اگر بودجه لازم برای انجام چنین کاری را دارید، می‌توانید با شرکت‌های خارجی همکاری کنید. در هر صورت شما باید از اساس این کار آگاهی داشته باشید تا بتوانید از صحت کار اطمینان حاصل پیدا کرده و مطمئن شوید که هزینه‌ها را در راستای مناسبی پرداخت می‌کنید. مشاور شما نقش عمده در این مورد خواهد داشت. هزینه‌های آموزش سئو برای مجموعه شما بسته به فرد آموزش دهنده بسیار متفاوت است و به میزان زمان زیادی نیاز دارد.

به دنبال تخصص‌های ویژه باشید

اگر شما یک وکیل و متخصص ثبت شرکت هستید، باید کسی را استخدام کنید که با صنعت و حرفه شما آشناتر باشد. البته این مسئله از الزامات محسوب نمی‌شود زیرا تمام شرکت‌های بازاریابی با موتورهای جستجو تنها با یک صنف کار نمی‌کنند، اما بهتر است آنها تجربه هر چه بیشتر در صنعت خاص شما داشته باشند. شرکت مورد نظر شما باید کمپینی بسازد که تجارت شما توانایی استفاده از آن را داشته باشد و خیلی بهتر می‌شود که با رقابت کلمه کلیدی مد نظر شما نیز آشنا باشد.

آنالیز سئودرک تفاوت بین شهرت فروش و شهرت اعتباری

یکی از روش‌های ارائه طعمه برای کسب مشتری فرستادن یک متخصص مجرب برای کسب مشتری و بعد استفاده کردن از کارمندان بدون تجربه برای انجام دادن کارهای آن شرکت است. اگر شما می‌خواهید بر اساس کیفیت کارمندان شرکت مشاوره تصمیم گیری کنید، مطمئن شوید که شما با کادری ملاقات می‌کنید که واقعا مسئول مدیریت کردن فعالیت‌های هر روزه شماست. البته بعضی اوقات (نه اکثر اوقات) کار کردن با کارمندان کم تجربه می‌تواند فوایدی نیز برای شما به همراه داشته باشد. البته شما باید قدرت نوآوری و مدیریت آنها را به خوبی بررسی کنید و ایشان عموما به تکنیک‌های جدید آشنا هستند.

فاصله شما تا شرکت مشاوره و اجرا می تواند مهم باشد.

اگر شما در تهران باشید، نمی‌توانید از شرکت سئویی استفاده کنید که در شیکاگو قرار دارد، یا حتی کرج. مشاوره تلفنی شاید موثر باشد، اما جلسات رو در رو و نظارت مستقیم بر فعالیت‌های شرکت مشاوره هیچ جایگزین نخواهد داشت. یک مثال قدیمی اینترنت در این مورد هست که می‌گوید:

” یکی از مشتریان یاهو در سال ۲۰۱۱ دچار مشکل در ایمیل شده بود و نمی‌توانست هیچ ایمیلی دریافت کند. بعد از چندین ایمیل به یاهو نتوانست مشکل خود را حل کند. او ایمیلی به یاهو زد که من در “رد وود سیتی” هستم و اگر تا ۲۴ ساعت آینده ایمیل من درست نشود، به دفتر شرکت یاهو مراجعه کرده تا شخصا شکایت کرده و جواب بگیرم.”

ایمیل او در کمتر از ۲ ساعت درست شد. حال شما می‌توانید ارزش نظارت مستقیم بر فعالیت را درک کنید.

مدت زمان، هزینه‌ها و وظایف مشخص شده در قرار داد

حتما قبل از امضا کردن، قرارداد را کامل بخوانید! آیا قرار داد یک ساله شما تمام وظایف را پوشش داده و هزینه‌ها در آن ثابت هستند؟ آیا شرکت مشاور در مقابل گرفتن سهمی از سود، هزینه‌های کمتری دریافت می‌کند؟ شما باید از تمامی نکات قرارداد درک کامل داشته باشید، سپس قرارداد را امضا کنید.

ادعاهای شرکت مقابل را بررسی کنید.

به معروفیت آلبرت انیشتین

به معروفیت آلبرت انیشتین

ادعاهایی مانند “اولین صفحه جست و جوی گوگل تضمین می‌شود، فقط ۵۰۰,۰۰۰ تومان” مطمئنا ادعایی دروغین خواهد بود و یک جای کار خواهد لنگید. بسیاری از شرکت‌هایی که چنین ادعاهایی دارند، از شما می‌خواهند تا بعد از پرداخت هزینه‌های کم، از روش‌های سئو منفی و یا خرید تبلیغ در صفحه جست‌وجو به این رتبه‌ها دست پیدا کنید. پس شما نباید ادعاهای افراد را جدی بگیرید. تنها از طریق بررسی مشتریان، عملکرد و جلسات رو در رو می‌توانید مطمئن شوید که ادعاهای شرکت واقعی بوده و آیا توانایی برآورده کردن انتظارات شما را دارد یا خیر. در صورت توسعه فعالیت‌ها، شما هزینه‌ها و زمان ارزشمندی را صرف همکاری با چنین شرکت‌هایی خواهید کرد، بنابراین بهتر است قبل از ایجاد رابطه طولانی مدت بیشتری بررسی های ممکن را انجام دهید.

مشخص کنید که آیا شرکت سئو خدمات خود را برون سپاری می‌کند یا خیر؟

بعضی از آژانس‌ها تنها یک دفتر دارند و تمام خدمات خود را به دیگران می‌سپارند (اوت سورسینگ). آنها ادعای استفاده از فن آوری‌ها و تکنیک‌های به روز را دارند اما تنها کار شما را مدیریت کرده و تمام فعالیت‌های آنها وابسته به افراد و شرکت‌های دیگر است. به یاد داشته باشید که شما باید حتما با کسانی ملاقات کنید که مسئول مستقیم مدیریت کردن فعالیت‌های شما هستند. بنابراین شرکت‌های اوت سورس شما را در خطر ارائه خدمات بی کیفیت یا ضعیف قرار دهند. در قرار داد ذکر کنید که این قرار داد قابل برون سپاری نیست!

بعد از ختم قرار داد چه می‌شود؟

بعضی از افراد و شرکت‌ها برای همکاری بسیار مناسب به نظر می‌رسند. اما زمانی که شما قرارداد خود را تمام می‌کنید، از همکاری با آنها پشیمان خواهید شد. اگر با چنین شرکت‌هایی رابطه برقرار کنید، بعد از اتمام قرارداد، می‌بینید وب‌سایت شما از گوگل حذف شده و یا افت بسیار بالایی داشته است. البته بازهم مسئله خواندن قرار داد پیش از امضا را به یاد بیاورید. شما می‌توانید با عدم امضا کردن چنین قراردادهایی از ضرر خوردن پیشگیری کنید. بهترین راه برای خودداری کردن از این مشکلات، بیان هرگونه هزینه اضافی قبل و بعد از اتمام قرارداد است. شما می‌توانید حذف یا نگهداری هرگونه داده (شامل لینک، گزارشات و غیره) را در قرارداد مشخص کنید. می‌توانید برای مشخص کردن دقیق این فرآیند از یک شرکت مشاوره بازاریابی اینترنتی کمک بگیرید.
البته نکات زیادی در زمان عقد قرارداد و انتخاب شرکت مشاوره وجود دارد که شما می‌توانید با استفاده از آنها انتخاب هر چه موثرتری از شرکت‌های موجود داشته باشید. اما شما باید سه نکته اساسی را در انتخاب شرکت‌ها رعایت کنید:

  1. زیاد سوال بپرسید
  2. تجارت خود را بشناسید
  3. قرارداد را کامل بخوانید.

شرکت‌های زیادی برای کمک کردن به شما وجود دارند، تنها شما باید بررسی مناسبی از آنها داشته باشید.

در آخر، توجه داشته باشید که شما نباید تمام کارها را به شرکت سئو واگذار کرده و کنار بشینید. تمام فعالیت‌های برون سپاری شده شما باید به صورت شراکتی انجام گیرد. اگر شما نیز در فعالیت‌ها شرکت داشته باشید، شرکت سئو شما توانایی رسیدن به موفقیت‌های بیشتری خواهد داشت. شما باید در مورد تمام ایده‌ها و فرصت‌های موجود با شرکت مشورت کنید. البته بهتر است در کار شرکت سئو دخالت نکنید. بهتر است شما ایده‌ها و نظرات را با آنها به اشتراک گذاشته و رابطه شراکتی قوی بسازید که باعث موفقیت و ارتقای هر دو شما گردد. مطمئنا موارد زیادی برای رسیدن به موفقیت وب‌سایت وجود دارد. بنابراین همیشه همکاری با کسی که تجربه کافی در زمینه‌های تخصصی دارد به شما کمک می‌کند، زیرا شما از تجربه عملی وی استفاده کرده و می‌توانید با ایده‌های مناسب همراه با عملکرد عالی به موفقیت برسید. این افراد می‌دانند چه چیزی برای وب‌سایت شما اثربخشی داشته و چه چیزی ضرر به بار خواهد آورد. بنابراین شما باید شرکتی را به کار گیرید که تجربه کافی را داشته و با فعالیت‌های شما نیز تطابق دارد و از استانداردهای مورد قبول استفاده می‌کند. “با دقت انتخاب کنید دوستان!” و همیشه می‌توانید بر روی کمک من نیز حساب کنید.

 



 

انتشار : ۹ بهمن ۱۳۹۶

چگونه كليك ها را به مشتري تبديل كنيم؟


چگونه كليك ها را به مشتري تبديل كنيم؟

چگونه كليك ها را به مشتري تبديل كنيم؟

 

کتاب حاضر برای شما سرمایه ارزشمندی است اگر قصد افزایش درآمد از طریق جذب کاربران به سایت خود و تبدیل آنها به خریدار نهایی را دارید. رشد و گسترش کسب‌وکارهای وبی محیطی رقابتی به وجود آورده که تنها راه بقا در آن جذب و حفظ کاربرانی است که می‌بایست به شما وفادار باشند. تصور غالب صاحبان چنین کسب‌وکارهایی این است که جذب کاربران و افزایش ترافیک تمام راه است در حالی که هدایت ترافیک جذب شده و تبدیل آنها به مشتری است که به افزایش درآمد می‌انجامد. این کتاب ترجمه آزاد از کتاب “کلیک ها به مشتریان” نوشته دوان فارستر، یکی از موفق ترین بازاریابان اینترنتی دنیا است که تجربه کار در شرکت هایی همچون Microsoft و MSN را داشته است. هدف اصلی کتاب چگونه کلیک ها را به مشتری تبدیل کنیم؟ کمک به شما برای پولساز کردن وبسایت کسب و کارتان است . اگر چه این هدف بسیار جذاب است ولی نیازمند کار و تلاش فراوانی برای اجرا و رسیدن به نتیجه مطلوب است .

 



 



انتشار : ۹ بهمن ۱۳۹۶

آثر باستانی بسیار زیبای تخت سلیمان و معماری آن


آثر باستانی بسیار زیبای تخت سلیمان و معماری آن

آثر باستانی بسیار زیبای تخت سلیمان و معماری آن

 

آثر باستانی بسیار زیبای تخت سلیمان و معماری آن

مجموعه آثار باستاني تخت سليمان در 42 كيلومتري شمالشرقي شهرستان تكاب در استان آذربايجان غربي قرار دارد. آثار باستاني اين مجموعه و درياچه جوشان آن روي صفه‌اي سنگي و طبيعي قرار گرفته كه از رسوبات آب درياچه به وجود آمده است. قدمت اين منطقه از لحاظ سكونتگاه انساني به 3 هزار سال پيش باز مي‌گردد.

آثار باستاني اين محل در محوطه‌اي با 124 هزار متر مربع وسعت قرار دارند احتمالا آتشكده مقدس آذرگشسب يكي از آثار تاريخي تخت سليمان روي بقاياي آثار دوره اشكاني بنا شده است. اين آتشكده يكي از 3 آتشكده معروف دوره ساساني است.

براي ديدين مجموعه آثار تاريخي تخت سليمان از طريق تهران مي‌توان مسير جاده زنجان را در پيش گرفت 40 كيلومتري زنجان، سمت چپ حاده شهر سلطانيه قرار دارد. در اين شهر كه زمان ايلخانان مغول و صفويه رونقي فراوان داشت مي‌توانيد گنبد عظيم سلطانيه را ببينيد. اين گنبد از سطح زمين 51 متر ارتفاع دارد و يكي از عظيم ‌ترين گنبدهاي اسلامي است. پس از ديدار از اين بناي قديمي و عظيم به زنجان برويد و به سوي دندي حركت كنيد. از زنجان تا دندي 90 كيلومتر مسير كوهستاني است كه بتازگي اين مسير آسفالت و هموار شده است. مي‌توانيد خودروي خود را در پاركينگ جلوي دروازه جنوب شرقي تخت پارك كنيد. براي خوردن چاي و استراحت، كلبه‌اي چوبي جلوي دروازه ساخته شده است. راه سنگفرش را در پيش گيريد و وارد تخت شويد. از دروازه ساخته شده است. از دروازه كه گذشتيد سمت شمال غرب درياچه شاهد كاخ شكار آباقاخان(قرن سيزدهم ميلادي) و ايوان غربي معروف به ايوان خسرو خواهيد بود. روبه‌روي آن هشت ضلعي‌هاي دوره مغولي را خواهيد يافت و اگر به سمت غرب نگاه كنيد روستاي احمد آباد سفلي با چشمه‌هاي آب گرم و زندان سليمان را در 3 كيلومتري خواهيد ديد.

جهت در اختیار داشتن مقاله کامل میتوانید در ادامه آنرا دانلود کنید . .

 



 

انتشار : ۹ بهمن ۱۳۹۶

بزرگترين راز پول درآوردن در طول تاريخ


بزرگترين راز پول درآوردن در طول تاريخ

بزرگترين راز پول درآوردن در طول تاريخ

 

راز پول در آوردن در طول تاریخ به قلم جو وایتلی ترجمه ای از فرهاد فروغمند. اطلاعات مفید در زمینه پولدار شدن در بزرگترین راز پول در آوردن در طول تاریخ ...

مقدمه مترجم: این کتاب رو تقریباً همون موقعی که برای اولین بار منتشر شد یعنی در حوالی سال 2003 خوندم. اصولی رو میگفت که قبول کردنش حداقل برای من و در اون زمان مشکل بود. این بود که با خودم گفتم باید امتحانش کنم تا راست و دروغش برام معلوم بشه. گفته بود که با این روش به هر چی که توی زندگی میخواین میرسین و البته بیشتر صحبتش از پول بود. با خودم فکر کردم که امتحان کردنش روی پول برام سخته. پس بهتره فعلاً با یک چیز دیگه آزمایش کنم. مثلاً چی؟ کتاب. خیلی دوست دارم کتاب داشته باشم و بخونم. این بود که اصول این روش رو برای کتاب داشتن پیاده کردم. بعد از مدتی )و نه فوری( تعداد کتابهام حداقل ده برابر شدن. با خودم فکر کردم عجب و چه باحال. ولی باید روی بعضی چیزهای دیگه هم امتحانش کنم تا کارایی این روش بهم ثابت بشه.دفعه بعدی نوبت سیدی بود. باز هم بعد از مدتی تعداد سیدیهام از هر کسی که میشناختم بیشتر شد. کار به جایی رسید که کسانی که سیدیهام رو میدیدن می- گفتن مگه اینجا انبار صدا و سیماست؟... نوعی مقدمه: نوشته جان هاریچاران این اتفاق چند سال پیش و توی یک روز خیلی گرم تابستونی برام افتاد. داشتم می- رفتم چند تا چیز بخرم. اون روزها زیاد پیش میاومد که به سوپرمارکت برم چون اون قدر پول نداشتم که بتونم مواد غذایی رو که در طول هفته مصرف میکردیم یک- دفعهای بخرم. زن جوونم چند ماه پیش و بعد از مدتها مبارزه با سرطان مرده بود. هیچ بیمهای هم نداشتیم. خرجمون زیاد بود و خیلی هم بدهی داشتم. فقط یک شغل نیمهوقت داشتم که ازش به قدری در میآوردم که بتونم شکم دو تا بچه کوچیکم رو سیر کنم. اوضاع بد بود خیلی بد...

 



 



انتشار : ۹ بهمن ۱۳۹۶

آشنایی آب بندها و انتخاب مناسب ترین نوع آن


آشنایی آب بندها و انتخاب مناسب ترین نوع آن

آشنایی آب بندها و انتخاب مناسب ترین نوع آن

 

آشنایی آب بندها و انتخاب مناسب ترین نوع آن

سال هاست استفاده از آب بند (واتر استاپ) به منظور آب بندی درزهای اجرایی و محل های قطع بتن (Construction Joint) متداول است. امروزه تمامی کشورهای توسعه یافته و پیشرفته از آب بندهای هیدروفیلیک یا بنتونیتی برای آب بندی درزهای اجرایی استفاده می کنند نه نوع P.V.C آن، زیرا محل ثابت سازی آب بندها در بین آرماتورها می باشد و با گذشت چند سال از عمر سازه و بررسی شرایط آرماتورها و بتن مشاهده می کنیم آرماتورهای طولی و عرضی که در سمت آبگیر سازه قراردارند

به واسطه عبور آب از طریق درز سرد موجود بین مقاطع بتن ریزی شده و لوله های موئین ناشی از تبخیر آب بتن، دچار زنگ زدگی شده که در برخی از موارد با انبساط 6 الی 15 درصدی حجم آرماتورها، بتن دچار ترک خوردگی می گردد. این نقصان عاملی جهت تشدید نفوذپذیری و کاهش شدید طول عمر سازه بتنی می باشد. آب بندهای هیدروفیلیک یا بنتونیتی علاوه بر سهولت و سرعت بسیار زیاد در نصب تمامی نواقص فوق الذکر را رفع می کنند.


برای آب بندی یک سازه بتنی باید دو کار اساسی صورت بگیرد:
• آب بندی خود بتن توسط بتن مناسب
• آب بندی درزهای بتن توسط واتراستاپ

که هر دو صورت می بایست برقرار باشد

در ادامه میتوانید با خرید و دانلود این مقاله از متن مفید آن استفاده کنید .

 



 

انتشار : ۹ بهمن ۱۳۹۶

اصول و مبانی طراحی کلینیک های دندان پزشکی


اصول و مبانی طراحی کلینیک های دندان پزشکی

اصول و مبانی طراحی کلینیک های دندان پزشکی

 

اصول و مبانی طراحی کلینیک های دندان پزشکی

" هر فضایی به واسطه ماهیت و درون‌مایه ی خود می‌بایست دارای کیفیت‌های فضایی ویژه ای برای کارایی ایده آل باشد "

در حقیقت فضا صرفاً یک ظرف مکانی با عملکردهای خاص نیست و طراحی آن منحصر به چگونگی جانمایی اثاثیه میان چند دیوار نمی‌ماند . ایجاد یک محیط مطلوب و کارآمد ، تعاملی چند سویه است بین عناصر تشکیل ‌دهنده یک فضا . یعنی افراد و اشیایی که با فضایی در ارتباطند و کارکردی که برای آن فضا در نظر گرفته شده است هر یک پارامترهای متعدد و متفاوتی را در شکل‌ دهی صحیح و کارآمدی آن پدید می‌آورند .

 

کلینیک دندان پزشکی مرکز درمانی است که دندان پزشکان متخصص در رشته های متعدد بهداشت دهان و دندان کنار یکدیگر جمع شده و در کنار هم به درمان بیمارن می پردازند .تخصص گرایی در میان دندان پزشکان راه را برای ایجاد مراکزدرمانی و تشخیصی که خدمات گسترده ای ارایه می دهد هموار کرده است .مزیت این مراکز برای بیمارن ،کوتاه بودن زمان انتظار و امکان تشخیص و درمان بهتر ،بدون مراجعه به پزشک دیگر است .مزیت این مراکز برای دندان پزشک نیز ،تخصیص ساعت های کاری منظم تر و توانایی تبادل و بهره گیری از تجربیات سایر دندان پزشکان است.

اما موارد ذکر شده نیازمند فضایی مناسب است که باتوجه به نیازهای مصرف کننده آن طراحی می شود و ابعاد و اندازه و چیدمان فضایی مناسب کمک شایانی در برآوردن نیازهای مراجعین خواهد داشت .

طراحی فضاهای درمانی یکی از بزرگترین پروژه های طراحی در زمینه ی معماری است.و طراحی این پروژه نیازمند مشاوره های فشرده با مشتریان ،پزشکان،مهندسین معمار،طراحان و کارشناسان بیمارستانی و کلینیکی است .و ممکن است طراحی یک فضای درمانی سالها به طول انجامد.یکی از این .مراکز درمانی کلینیک دندان پزشکی است

پیش از طراحی هر بنایی باید به خصوصیات و ویژگی های آن توجه نمود .

در ادامه میتوانید با خرید و دانلود این مقاله از متن مفید آن استفاده کنید .

 



 

انتشار : ۹ بهمن ۱۳۹۶

مبانی استانداردها در طراحی موزه


مبانی استانداردها در طراحی موزه

مبانی استانداردها در طراحی موزه

 

مبانی استانداردها در طراحی موزه

در زیر با بخشی از این مقاله آشنا میشویم

گالری ها
گالری ها که برای نمایش آثار هنری و اشیاء فرهنگی و علمی مورد استفاده قرار می گیرند باید دارای شرایط زیر باشند:
- از نظر حفاظت در مقابل خرابی، دزدی، آتش سوزی، رطوبت، خشکی بیش از حد، نور شدید آفتاب و گرد و غبار مطمئن باشند.
- در شرایط عادی، زاویه ی دید انسان (۵۴ یا ۲۴ درجه به بالای سطح تراز چشم) در مورد تصویری که در فاصله ی ۱۰ متری قرار داشته و سطح آن کاملا روشن است موقعی حاصل می شود که ارتفاع تصویر آویخته شده ۴۹۰۰ میلیمتر در بالای سطح دید و ۷۰۰ میلیمتر به پایین سطح ادامه داشته باشد.

تنها در مورد تصاویر بزرگ چشم انسان مجبور است از پایین تصویر تا به بالای زاویه ی دید حرکت کند. بهترین موقعیت برای نصب تصاویر کوچک (نقطه تاکید: سطح افق در تصویر) عبارت از محلی هم تراز با دید تماشاگر است.
-اشیاء مورد نمایش باید طوری قرار داده شوند که بدون زحمت در معرض دید مردم قرار بگیرند.
آمفی تئاتر
باید توجه داشت که آمفی تئاتر جدا از مسیر عادی بازدیدکنندگان باشد، نزدیک به سالن اصلی ورودی و یا مستقیماً بدان راه داشته باشد. کاملا مجهز به وسایل ایمنی باشد. (درهای اضافی، سیستم مستقل برق، از نظر گرما و سر و صدا از بقیه بخش های ساختمان جدا باشد و …)

در ادامه میتوانید این مقاله مفید را دانلود نمایید...

 



 

انتشار : ۹ بهمن ۱۳۹۶

دانلود كتاب كيمياگري و كيمياگران ( Alchemy and Alchemists )


دانلود كتاب كيمياگري و كيمياگران ( Alchemy and Alchemists )

دانلود كتاب كيمياگري و كيمياگران ( Alchemy and Alchemists )

 


نمایش در اندازه اصلی

Alchemy and Alchemists

نویسنده: Sean Martin
کیمیاگری و کیمیاگران

ترجمه از مقدمه کتاب:
کیمیاگری : تاریخ یک اشتباه یا بزرگترین رازی که کسی میتواند داشته باشد؟
کیمیاگری از آغاز تاریخ با ما بوده است. آن تقرببا در هر فرهنگی حضور داشته از مصر باستان تا چین لااوتی زو، از یونان اسکندر کبیر تا دوران فتوحات اسلامی، از جزیره های اندونزی تا دنیای رازآلود عصر ویکتوریا.
گاهی با عنوان بزرگترین رازی که انسان میتواند داشته باشد ستایش شده است وگاه به عنوان تاریخ یک اشتباه به سخره گرفته شده است.
کیمیاگری اغلب به عنوان یک فریبکاری تصور شده است تلاشی خیال بافانه برای رسیدن به ثروت و قدرت مادی با تبدیل فلزات پایه به طلا. ولی گاهی نیز به عنوان هنر الهی ، بزرگترین هدیه خداوند ودانشی که باید توسط انسانهای مخلص وپاکدل به ان پرداخته شود مورد تقدیس قرار گرفته است.
گمان میرود 100000 کتاب در مورد کیمیاکری نوشته شده است احتمالا بیش از هر موضوع دیگری در تاریخ.

 



 

انتشار : ۹ بهمن ۱۳۹۶

استانداردها در طراحی خوابگاه ها


استانداردها در طراحی خوابگاه ها

استانداردها در طراحی خوابگاه ها

 

استانداردها در طراحی خوابگاه ها

نور مناسب جهت فضاهای خوابگاه دانشجویی
1)طبیعتا باید فضاهای که در خوابگاه در نظر گرفته می شود چون فضاهای عمومی می باشد لذا باید حتما نور گیری خوبی داشته باشد و امکان تهویه هوا نیز در فضا هایی مثل نماز خانه دستشویی حمام سالن ورزش نیز وجود داشته باشد لذا نورگیری فضا ها باید به شکلی باشد که هم نور غرب و هم نور شرق را به مقدار کافی داشته باشد.
نورها در معماری به دو نوع تقسیم می شود که عبارتست از :
الف )نور درجه یک: نورهایی مثل نور روز و نور خورشید را نور درجه یک می نامند که البته این نورها اگر به صورت مستقیم به فضای مورد نظر ما بتابد جزء نور درجه اول دسته بندی می شود.
ب ) نور درجه دو: نور خورشید و نور روز جزء نور درجه دو می باشد اما با این تفاوت که این نور اگر به صورت غیر مستقیم به فضای ما بتابد جزءنور درجه دوم دسته بندی می شود مثل نوری که از یک نورگیر به فضای ما می تابد.
البته باید این را مد نظر قرار داد که نوری که باید به اتاق خواب بتابد باید در گروه دوم یعنی نور درجه دوم قرار داشته باشد اما چون طراحی خوابگاه به صورت پلان آزاد می باشد لذا در طراحی شاید نتوان تمامی اتاق ها را در معرض نور درجه دوم قرار داد اما باید سعی شود تا اتاق ها و دیگر فضاهای ما نور مناسبی را عاید خود نمایند.
اما لازم به ذکر است که خورشید هر روز از شرق طلوع و در نزدیکی غروب از غرب سرزمین ما غروب می کند و بدین جهت اگر با دید یک معمار به طلوع و غروب خورشید نگاه کنیم به این نتیجه می رسیم که خورشید ما بین صبح در قسمت شمال شرقی ساختمان ما قرار دارد و در هنگام ظهر به قسمت وسط آسمان می آید و در نزدیکی بعد از ظهر آرام آرام به سمت بدنه غربی ساختمان ما می آید تا به سمت مقصد خود رود اما لازم به ذکر است که نوری که در صبح به ساختمان ما می خورد مطمئنا به قسمت شرقی آن می تابد و بدین جهت که نور صبح برای ما ایرانیان دلنشین تر است لذا باید قسمت بدنه شرقی و شمال شرقی خوابگاه ما داری پنجره هایی با وسعت سطح بیشتری نسبت به بدنه غربی ما باشد و این طبیعی است که بدنه غربی ساختمان ما در هنگام بعد از ظهر نور مناسبی را تامین نخواهد کرد و نوری که عاید فضاهای ما می شود نوری است که قسمت زیادی از ساختمان ما را در بر می گیرد و به خصوص در تابستان بسیار برای فضاهای ما که یک خوابگاه است آزارنده خواهد بود پس با وجود توضیحات بالا لازم است که فضاهای که کاربری آنها زیاد بالا نیست مثل موتور خانه یا اتاق نگهبانی در قسمت غربی ساختمان قرار گیرند تا نور خورشید کمتر به افرادی که در خوابگاه مشغول زندگی هستند آزار برساند.

اگر این قسمت از متن نظرتان را جلب کرد میتوانید در ادامه آنرا دانلود نمایید.

 



 

انتشار : ۹ بهمن ۱۳۹۶

بسته ي آموزش زبان آلماني به صورت كامل


بسته ي آموزش زبان آلماني به صورت كامل

بسته ي آموزش زبان آلماني به صورت كامل

 

زبان آلمانی یکی از زبانهای خارجی بسیار پرطرفدار در ایران و جهان است، با این حال منابع آموزش زبان آلمانی در ایران به اندازه کافی نیست.

هزينه ي خريد يك كتاب را بپردازيد چهار كتاب بخريد

چهار كتاب آموزش زبان آلماني:

1.بررسي افعال آلماني 501 GERMAN VERBS صفحه707

 

2.The_Everything_German_Phrase_Book صفحه 359

 

3.German_Pronouns_and_Prepositions صفحه 193

 

4.German_Phrases_For_Dummies صفحه 218

 

 

 



 

انتشار : ۹ بهمن ۱۳۹۶

پیامک‌های صادق هدایت


پیامک‌های صادق هدایت

پیامک‌های صادق هدایت

 

پیامک‌های صادق هدایت

جمع آوری : علیرضا فیروزی

بهار 1387

هر چه آسان و طبیعی است ، به چشم انسان خوار می‌آید.

 



 

انتشار : ۹ بهمن ۱۳۹۶

دانلود طرح لایه باز حضرت مهدی


دانلود طرح لایه باز حضرت مهدی

دانلود طرح لایه باز حضرت مهدی

 


دانلود طرح لایه باز امام زمان



جهت چاپ بنر و پوستر و اعلامیه



باکیفیت بسیار بالا و عالی



جهت طراحی های اختصاصی تماس بگیرید

09131638002

 



 



انتشار : ۹ بهمن ۱۳۹۶

دانلود طرح لایه باز امام زمان (جدید)


دانلود طرح لایه باز امام زمان (جدید)

دانلود طرح لایه باز امام زمان (جدید)

 


دانلود طرح لایه باز امام زمان



جهت چاپ بنر و پوستر و اعلامیه



باکیفیت بسیار بالا و عالی



جهت طراحی های اختصاصی تماس بگیرید

09131638002

 



 



انتشار : ۹ بهمن ۱۳۹۶

توجه: چنانچه هرگونه مشكلي در دانلود فايل هاي خريداري شده و يا هرگونه سوالي داشتيد لطفا ازطريق شماره تلفن (9224344837)و ايميل اعلام شده ارتباط برقرار نماييد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما