فروش آنلاین مقالات دانشجویی، پروپوزال، پروژه، گزارش کارآموزی و کارورزی، طرح کسب و کار، طرح توجیهی کارآفرینی ، بروشور، پاورپوئینت و...

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 93
  • بازدید دیروز : 291
  • بازدید کل : 672005

آموزش جامع تصویری سرمایه گذاری ارز دیجیتال دوج کوین (Doge Coin)در سایت mrdigicoin.eu


آموزش جامع تصویری سرمایه گذاری ارز دیجیتال دوج کوین (Doge Coin)در سایت mrdigicoin.eu


آموزش جامع تصویری سرمایه گذاری  ارز دیجیتال دوج کوین (Doge Coin)در سایت mrdigicoin.eu

 

بازدیدکننده گرامی سلام؛ لطفا چند دقیقه وقتتان را در اختیار بنده قرار دهید و این متن را تا انتها بخوانید. زیاد وقت شما را نمیگیره ولی ممکنه زندگی شمارو تغییر بده!!

میخام در مورد نوعی کسب و کار اینترنتی جدید و پرسودی با شما صحبت کنم که در ایران قانونی هست و هیچ نیازی به مهارت و دانش خاصی ندارد و با سرمایه گذاری اندک می توانید سود زیادی به دست آورید. پس اگر کنجکاو شدید که بدانید این تجارت پرسود چیست با ما همراه باشید و این متن را تا انتها بخوانید و بعد خود تصمیم بگیرید که شما نیز وارد این تجارت شوید و درامد کسب کنید و یا اینکه از مقابل آن با نیش و کنایه بگذرید و از درامدی که در انتظار شماست محروم شوید.. که در این صورت ممکن است بعدها پشیمان شوید و افسوس بخورید!!!

 

این آموزش به صورت تصویری و بسیار ساده و قابل فهم بوده و در 3 قسمت برای شما عزیزان تهیه شده است: قسمت اول آموزش شامل آموزش سرمایه گذاری در سایت mrdigicoin.eu و ارز دوج کوین (Doge Coin) بوده که به صورت کامل تمام قسمتها اموزش داده میشود و در قسمت دوم آموزش، با نحوه ایجاد کیف الکترونیکی مخصوص ارز دوج کوین در سایت رسمی این ارز یعنی https://my.dogechain.info و نحوه ارسال و دریافت دوج کوین در این سایت اموزش داده میشود و در نهایت درقسمت سوم این آموزش با نحوه خرید و فروش دوج کوین به دست آمده و تبدیل آن به ريال ایران از طریق صرافی های ایران آشنا خواهید شد. پس با ما همراه باشید تا زندگیتان از امروز تغییر کند!!!!

 

ارز دیجیتال چیست؟

ارزهای مجازی به شدت در حال اوج گرفتن هستند و امروزه کمتر کسی است که در مورد آنها نشنیده باشد.این پول ها که انواع مختلفی دارند شاید تنها فرقشان با پول های عادی چاپی نبودن آنها باشد.به عنوان مثال ارز الکترونیک بیت‌ کوین که در سال ۲۰۰۹ معرفی شد اوایل پیدایش آن قیمتش کمتر از یک دلار بود اما حالا ارزش ۱ بیت کوین بیش از 6000 دلار یعنی حدود 80 ملیون تومان است! به همین دلیل در طول این چند سال ارزهای بسیار زیادی تولید شد که هرکدام بسته به محبوبیت و توافقنامه هایی که با شرکتها و موسسات مختلف می بندند و تبادلاتی که انجام می دهند قیمتهای متفاوتی دارند و هر روز بر ارزش آنها افزوده میشود و برای همین سرمایه گذاری در این زمینه می تواند مانند بورس در درازمدت و حتی کوتاه مدت سود سرشاری برای شما داشته باشد.

 

قبل از انجام هرگونه سرمایه‌گذاری در مورد ارزهای دیجیتالی ضروری است تا بلاک چین و ارزهای دیجیتال را به خوبی بشناسید و به درکی نسبی از آنها برسید.

قبل از هر چیز از این لینک با پادشاه ارزهای دیجیتال، یعنی بیت کوین آشنا شوید.

سپس در این مقاله فناوری بلاک چین که دوج کوین و اکثر ارزهای دیجیتال روی آن فعالیت می کنند، را بشناسید. ارزهای دیجیتال فقط یکی از کاربردهای بلاک چین است.

بعد از درک این دو مطلب، با کیف پول‌ها، جایی که ارزهای دیجیتال را در آن ذخیره می‌شوند، با خواندن این مقاله آشنا شوید.

 

استخراج ارز دیجیتال چیست؟

استخراج یا ماینینگ (minning) فرایند صرف توان محاسبه کامپیوترها برای پردازش تراکنشها، ایمن سازی شبکه بیت کوین و همزمان نگهداشتن همه با هم در سیستم است. به این فرایند در قیاس با استخراج طلا، استخراج می گویند. اما بر خلاف استخراج طلا، استخراج ارز دیجیتال در ازای سرویسهای مفیدی که برای عملکرد یک شبکه پرداخت امن لازم است، جایزه ای هم در نظر می گیرد. در اصل کاربران زیادی به اسم ماینر در دنیا وجود دارند که سیستم خود را جهت انجام عملیات محاسبات و پردازش در اختیار شبکه قرار می دهند و مسلما این کار را در راه رضای خدا انجام نمی دهند!! و بابت این کار شبکه بلاک چین مربوط به هر ارز به آنها پاداشی می دهد که همان ارز دیجیتال مربوطه است که در این آموزش دوج کوین می باشد.

استخراج دوج کوین به 2 روش است:

روش اول استخراج از طریق دستگاه هایی که به ماینر و یا ریگ استخراج معروفند که شرکتهای مختلفی آنها را تولید میکنند و سرعت بالایی دارند ولی ارزانترین مدل آن حدود 7 میلیون تومان است که خرید آن از توان خیلیها خارج است و روش دوم که ارزانتر است فقط نیازمند یک کامپیوتر و یک خط اینترنت می باشد، که در بعضی سایتها عضو می شوید و آن سایت از قدرت پردازش سیستم شما جهت استخراج و به دست آوردن دوج کوین و یا هر ارز دیجیتال دیگر بهره می برد و در مقابل به شما دوج کوین و... می دهد ولی مشکلی که این روش دارد این است که می بایست همیشه سیستم روشن باشد که در نتیجه استهلاک و مصرف برق سیستم شما بالا می رود و هم اینکه مقدار کمی در طول روز به شما پاداش داده میشود که اصلا صرفه اقتصادی ندارد...

ولی ما در اینجا روش سرمایه گذاری در حوزه ارز دیجیتال دوج کوین را به شما پیشنهاد می دهیم که مزایای زیر را دارد:

1- ارز دوج کوین چون تازه معرفی شده است و فعلا قیمت پایینی دارد (حدود 50 الی 70 تومان مانند چندسال پیش که بیت کوین همین مقدار بود) بنابراین اگر مقداری دوج کوین بخرید و حتی نگه دارید باتوجه به اینکه ارزهای دیجیتال آینده خیلی روشنی دارند و به زودی همه گیر خواهند شد بنابراین وقتی قیمت این ارز افزایش پیدا کند ارزش سرمایه شما نیز تا چندین برابر ظرف یکی دو سال خواهد شد.

2- در این روش که ما پیشنهاد می کنیم هرکسی با هر توان مالی می تواند سرمایه گذاری کند (حداقل سرمایه گذاری 20 هزار تومان!!) ولی باید در نظر داشته باشید که هرچه قدر سرمایه گذاری شما بیشتر باشد سود بیشتری عاید شما خواهد شد.

3- زمان رسیدن به اصل پول و سود بسیار کوتاه و در حد دوره های یک ماهه می باشد یعنی شما بعد از یک ماه می توانید اصل پول خود و سود آن را به دست آورید.

4- در این روش اصلا احتیاجی نیست که سیستم شما 24 ساعته روشن باشد چون شما شخصا کار استخراج را انجام نمی دهید بلکه این کار را به سایت محول کرده و در حقیقت شما از سایت ماینر کرایه می کنید.

5- مقدار سود در این روش با توجه به حداقل و حداکثر مبلغ سرمایه گذاری بین 20 الی 40 درصد می باشد. به عنوان مثال اگر شما حدود 10 میلیون تومان سرمایه بگذارید بعد از یک ماه 14 میلیون تومان به دست آورید یعنی حدود 40 درصد سود بدون هیچ گونه فعالیت و زحمت خاصی که مطمئنا این سود هرکسی را وسوسه می کند!!!! حال اگر همین مبلغ را شما در بانک سرمایه گذاری کنید خودتان حساب کنید بعد از یکسال بانک به شما چقدر می خاهد بدهد....... بله فقط 2 میلیون تومان در طول یک سال!!!!!

6- برداشت مبلغ سرمایه گذاری به صورت ماهانه، هفته ای، روزانه و یا حتی ساعتی!!!!

7- یک سرمایه گذاری مطئمن و با کمترین ریسک و بدون زحمت مانند بورس ولی با بیشترین بازدهی و سود

 

 

خب حالا بریم سروقت آموزش

قسمت اول: آموزش ثبت نام در سایت سرمایه گذاری دوج کوین

 

گام اول: ابتدا از طریق این لینک وارد صفحه ثبت نام سایت شوید. (روی لینک یا تصویر زیر کلیک کنید)

 

گام دوم: نحوه تکمیل فرم ثبت نام در سایت

وقتی روی لینک بالا کلیک کردید تصویر زیر نمایان می شود که باید طبق عکس زیر فیلدها را تکمیل نمایید.

داج کوینآموزش جامع تصویری سرمایه گذاری  ارز دیجیتال دوج کوین (Doge Coin)در سایت mrdigicoin.eu

توضیح شماره های عکس بالا

1- در این قسمت باید یک نام کاربری را به دلخواه وارد کنید. برای این کار پیشنهاد میکنم قسمت اول ایمیل خود را به عنوان نام کاربری وارد کنید. مثلا اگر ایمیل شما این است: daneshjooamz@gmail.com قست daneshjooamz را به عنوان نام کاربری وارد کنید.

2- در این قسمت ایمیل خود را به صورت کامل وارد کنید.

3 و 4 - در این 2 قسمت یک پسورد را وارد نمایید. توجه داشته باشید که پسورد شما باید حداقل 8 کارکتر و به صورت انگلیسی و شامل یک حرف بزرگ و یک حرف کوچک و شماره باشد. مثلا فرمت این پسورد صحیح می باشد: Ab123456

5- بعد از تکمیل فرم روی دکمه آبی رنگ کلیک کنید تا ثبت نام تکمیل شود. بعد از حداقل 2 دقیقه یک ایمیل برای شما از طرف سایت ارسال می شود که می بایست روی لینک ارسال شده کلیک کرده و عمل ثبت نام با این کار تکمیل می شود.

نکته مهم: چنانچه کادر User Id of your Sponsor را مشاهده کردید (کادر بین گزینه 4و5 عکس بالا) حتما ضروری است که عدد 7018 را در این کادر تایپ نمایید. پس حتما به این نکته توجه داشته باشید.

 

گام سوم: توضیحات منوی سمت چپ سایت

ابتدا آیتمهای منوی سمت چپ سایت را برای شما به طور خلاصه طبق شکل زیر توضیح می دهم.

 

آموزش جامع تصویری سرمایه گذاری  ارز دیجیتال دوج کوین (Doge Coin)در سایت mrdigicoin.eu

 

1- قسمت داشبرد (Dashboard): این قسمت شامل خلاصه ای از آمار و اطلاعات و عملیاتی که در سایت انجام داده اید را نشان می دهد.

2- قسمت دیجی بانک (Digi Bank): این قسمت فعلا غیرفعال هست ولی در آینده به امکانات سایت اضافه می شود و محلی می شود برای خرید و فروش و تبادل ارزها

3- قسمت دیجی ماینر (Digi Miner):این قسمت اصلی سایت هست که شما می توانید ماینرهای یا همان بسته های سرمایه گذاری خود را خریداری نمایید که در ادامه به طور مفصل توضیح داده می شود.

4- قسمت دیجی 360 (Digi 360): این قسمت شامل خلاصه ای از درامدهای شما از طریق پورسانت های زیرمجموعه های شما و همچنین جهت خرید کاربری ویژه از این منو استفاده می شود.

5- قسمت فاسنت و بازی (Faucet & Game): این قسمت فعلا غیرفعال می باشد ولی در آینده شامل آیتمهایی می باشد که جهت به دست آوردن دوج کوین رایگان می توانید استفاده کنید

6- قسمت ساپورت و کمک سایت (Help & Support): در این قسمت شما می توانید سوالات و مشکلات خود را مربوط به هر قسمت سایت مطرح نمایید.

7- قسمت آمار تراکنشها و دریافتیها (Stats): در این قسمت شما می توانید تراکنشها و دریافتیهای سایرین از سایت را مشاهده و رهگیری کنید.

8- قسمت پشتیبانی آنلاین: زمانی که پشتیبانی به صورت آنلاین online می باشد شما می توانید سوالات و مشکلات خود را به صورت زبان فارسی از این قسمت پیگیری و به صورت آنلاین جواب بگیرید.

 

توضیحات منوی دی جی ماینر (Digi Miner):

آموزش جامع تصویری سرمایه گذاری  ارز دیجیتال دوج کوین (Doge Coin)در سایت mrdigicoin.eu

 

1- قسمت ادماینر (Add Miner): قسمت اصلی سایت و هدف ما همین قسمت هست یعنی خرید بسته های ماینینگ و به عبارتی سرمایه گذاری ما در این سایت به این قسمت مربوط می شود. شما در این قسمت ماینر هایی را به صورت یکماهه اجاره کرده که با این کار در طول یک ماه حدود باتوجه به ماینرهایی که فعال می کنید بین 20 الی 40 درصد سود خالص دریافت می کنید.برای خرید این بسته ها 2 راه وجود دارد. یا به طور مستقیم به سایت پول واریز نمایید و بسته مربوطه را خریداری نمایید و یا اینکه از مبلغی که در حسابتان در سایت جمع شده است بسته ها را خریداری نمایید.

جهت این کار ابتدا بسته مورد نظر را با لغزاندن آیکون کوچک موشک انتخاب کنید. اولین بسته 300تایی است که با خرید این بسته سایت به شما روزی 12 عدد دوج کوین و در مجموع یک ماه 360 عدد دوج می دهد که میشود به عبارتی سود 20 درصدی در ماه. بسته بعدی 1000تایی است که با خرید این بسته سایت به شما روزی 41 عدد دوج و در مجموع یک ماه 1250 عدد دوج می دهد که میشود 25 درصد سود و هرچه قدر بسته ها بزرگتر باشد سودهای بیشتری نیز تا سقف 40 درصد دریافت خواهید کرد پس سعی کنید از بسته های بزرگتر استفاده کنید.

بعد از انتخاب بسته مورد نظر باید انتخاب کنید که مبلغ این بسته را چگونه میخواهید پرداخت کنید. انتخابها شامل دوج کوین- بیت کوین-زدکش و بالانس (یعنی موجودی حساب خودتان در سایت) می باشد. برای اولین بار که اقدام به خرید می کنید چون هیچکدام از این موارد و ارزها را ندارید می بایست ابتدا از صرافیها، ارز دوج کوین را خریداری کنید (ما در این سایت از ارز دوج کوین جهت خرید بسته ها استفاده می کنیم).

به این صورت که پس از انتخاب بسته مورد نظر ابتدا دوج کوین که روش پرداخت پیش فرض خود سایت می باشد را انتخاب کرده و دکمه بنفش PAY را بزنید. بعد از این صفحه ای شبیه زیر باز می شود.

آموزش جامع تصویری سرمایه گذاری  ارز دیجیتال دوج کوین (Doge Coin)در سایت mrdigicoin.eu

شماره1 وضعیت پرداخت را نمایش می دهد که اگر READY باشد یعنی پرداخت شما آماده انجام شدن است.

شماره2 شماره کارت کیف پول دوج کوین مربوط به سایت را نشان می دهد که این شماره کیف پول برای هر کاربر منحصر به فرد بوده و فقط مخصوص همان فرد می باشد و شما باید به این شماره کارت مبلغ دوج کوین مورد نظر را که اینجا برای نمونه 1000 عدد است را واریز نمایید.

شماره3 تعداد دوج کوین مورد نظر جهت پرداخت را نشان می دهد که حتما باید در این قسمت عدد مورد نظر یعنی 1000 باید باشد و اگر نبود یکبار سایت را ببندید و مجدد باز کنید تا عدد نشان داده شود.

نکته1: در شماره 2 چنانچه می خواهید مبلغ بسته را به وسیله دوج کوین پرداخت کنید می بایست ابتدا دوج کوین را از جایی تهیه نمایید و یا در کیف پول دوج کوین خود این مبلغ را داشته باشید تا بتوانید این مبلغ را به سایت واریز نمایید که در قسمتهای بعدی توضیح داده می شود.

نکته2: چنانچه در قسمت بالانس و یا همان حساب خود در سایت مقدار 1000 عدد دوج کوین را داشته باشید می توانید مبلغ بسته 1000تایی را از طریق حساب خود شارژ و پرداخت نمایید.

 

2- قسمت برداشت (Withdraw): در این قسمت شما می توانید مبلغ دریافتی خود از سایت را که روزانه به شما تعلق می گیرد را برداشت نمایید. برای این کار در قسمت آدرس کیف یعنی Wallet Addres شماره کارت کیف پول دوج کوین خود را وارد نمایید (نحوه ایجاد کیف پول دوج کوین در ادامه آموزش داده میشود) و سپس در قسمت ( Amount Doge) مقدار دوج کوین مورد نظر که حداقل باید 15 عدد باشد را وارد نمایید و با زدن دکمه سبز Withdraw کنار آن مبلغ مورد نظر شما به کیف پول شما انتقال می یابد و از حساب شما در سایت کسر خواهد شد.

 

3- قسمت تاریخچه برداشت Withdraw History: این قسمت شامل تاریخچه ای از برداشت های شما از سایت می باشد.

 

4- قسمت حساب کاربری (Account Balance): این قسمت شامل مقدار دوج کوینی است که از سایت تا الان دریافت نموده اید.

 

5- قسمت مقدار دوج کوین دریافتی در روز (Total Daily Profit): بسته به ماینرها و بسته هایی که خریداری کرده اید این عدد بیشتر شده و نشان دهنده مقدار دوج کوینی هست که روزانه از سایت دریافت می کنید. مثلا در تصویر بالا، باتوجه به بسته هایی که خریداری شده به حساب من روزی 106 عدد دوج کوین از طرف سایت واریز می شود که می توانم این مقدار را هر وقت که بخاهم برداشت کنم.

6- قسمت ماینرها (Miners): این قسمت شامل لیستی از ماینرها یا همان بسته هایی می باشد که شما خریداری کرده اید که در توضیحات هرکدام مبلغ دوج دریافتی روزانه و تاریخ انقضای هر بسته که 30 روز می باشد نشان داده شده است.

نکته: جهت سرمایه گذاری بهترو بیشتر می توانید دوجهایی که در حسابتان واریز می شود را ذخیره کرده و وقتی مثلا به مقدار 1000 عدد رسید مجدد یک بسته دیگر خریداری نمایید تا به این صورت سرمایه اولیه شما بیشتر شود مانند زمانی که شما پولی در بانک جهت سود گذاشته اید و سودی که روی همان سرمایه اولیه جمع می شود باعث افزایش سودتان می شود.

 

توضیحات منوی دیجی 360 (Digi 360)

در این سایت شما می توانید از یک راه دیگر نیز درامد کسب کنید و آن دعوت دوستان خود از لینک مخصوص خودتان است. به این صورت که لینک خود را برای دوستانتان ارسال کنید و وقتی آنها از لینک شما در سایت ثبت نام کردند و خریدی انجام دادند 6 درصد از خرید آنها به شما تعلق می گیرد مثلا اگر آنها یک بسته 5000 تایی را خرید کنند همان موقع شما 300 عدد دوج دریافت می کنید و به حسابتان اضافه می شود که اگر مبالغ بالاتری خرید کنند و یا زیرمجموعه های زیادی داشته باشید این یک درامد خیلی خوب برای شما رقم خواهد زد!!!!

آموزش جامع تصویری سرمایه گذاری  ارز دیجیتال دوج کوین (Doge Coin)در سایت mrdigicoin.eu

 

قسمت 1 شامل کد شناسایی (User ID) شما می باشد

قسمت 2 شامل لینک مخصوص ثبت نام شما می باشد که در انتهای این لینک همین کد User ID مشخص می باشد که نشان دهنده کد مخصوص شمااست.

قسمت 3 و 4 : این سایت شامل 2 نوع کاربر می باشد یعنی کاربر معمولی و کاربر ویژه یا VIP . تفاوت این دو نوع کاربر در این است که با ثبت نام در سایت همه ابتدا کابر رایگان یا فری هستند که دارای محدودیتهایی می باشند که در زیر این نوع کاربر نوشته است. ولی برای کاربر ویژه شدن می بایست 4000 دوج پرداخت نمایید که دیگر هیچ گونه محدودیتی در امکانات سایت ندارید.

قسمت 5: تعداد سطح های پورسانت یا همان زیرمجموعه هایی می باشد که شما می توانید از آنها پورسانت دریافت نمایید. مثلا کاربر معمولی فقط از کاربران لول یک خود که معرفی کرده است می تواند 6 درصد پورسانت دریافت کند ولی کاربران ویژه تا 4 لول بعد نیز می توانند طبق درصدهایی که نوشته شده است پورسانت دریافت نمایند.

 

حالا چند نکته مهم و ضروری:

1- در مورد اعتماد به سایت که برای همه مهم است باید خدمتتون عرض کنم که کلا هرکار اقتصادی که بخواهید انجام دهید مخصوصا وقتی پای سودهایی با درصدهای بالا درمیان باشد همیشه ریسک نیز وجود دارد و باید با اطلاعات کامل وارد آن کسب و کار شوید برای همین خود بنده نیز که الان حدودا یک ماهی است عضو سایت شدم در این مدت همه جوره سایت را تست کرده ام . هم از نظر امنیت سایت که پروتکل https دارد و گواهی محافظت در مقابل هک و حملات Ddos را دارد و هم به علت اینکه این سایت در آلمان ثبت شده و از دامنه مخصوص اتحادیه اروپا یعنی EU که یک دومین معتبر می باشد و گرفتن آن نیاز به مجوزهای سختگیرانه دارد استفاده می کند و هم اینکه بنده بارها و بارها از سایت به صورت روزانه و یا هفتگی و با مبالغ متفاوت برداشت کرده ام که به صورت آنی این مبالغ را دریافت نموده ام و از این نظر سایت هیچگونه ابهام و یا مشکلی نداشته است و در ضمن این سایت برنامه های زیادی برای آینده دارد و می خاهد ارز دیجیتال خود را انتشار دهد که این کار مستلزم اعتماد و اعتبار در بین مردم است پس با خیال راحت به سرمایه گذاری در این سایت اقدام کنید و ابتدا اگر باز هم اعتماد کامل ندارید با یک مبلغ کم شروع کنید و پس از اینکه اعتمادتان بیشتر شد مبالغ بیشتر را سرمایه گذاری کنید.

2- شاید از خودتان بپرسید این سایت با پول ما چکار می کنم که باید بگویم کار اصلی سایت استخراج دوج کوین با دستگاه های ماینر است یعنی به این صورت که سایت با استفاده از مبالغی که شما در سایت سرمایه گذاری می کنید اقدام به خرید دستگاه های ماینر کرده و شروع به استخراج دوج کوین می کند و شما با خرید بسته ها و سرمایه گذاری در سایت به قولی این ماینرها را اجاره می کنید که از این طریق هر دوطرف سود می کنند.

3- چون یکی از مدیران سایت یک ایرانی می باشد شما می توانید در قسمت ساپورت سایت وقتی به صورت آنلاین بود سوالات و مشکلات خود را درمیان بگذارید و جواب بگیرید.

4- به علت اینکه بازه های زمانی بسته ها به صورت یکماهه می باشد بنابراین شما در مدت یک ماه می توانید به سرعت به سود خود دست یابید. مثلا اگر شما حدود 10 میلیون تومان در سایت سرمایه گذاری کنید بعد از یک ماه می توانید حدود 14 میلیون تومان برداشت کنید که سود خیلی خوبی می باشد که اگر این مبلغ را در بانک سرمایه گذاری کنید بعد از یک سال فقط حدود 2 میلیون تومان به شما سود پرداخت خواهد شد که در مقابل سودی که این سایت در مدت فقط یک ماه به شما داده قابل مقایسه نیست!!!

5- در مورد استراتژی سرمایه گذاری در سایت بهترین روش این است که حداقل برای شروع بسته 5000 عددی که حدود 300 هزار تومان می شود سرمایه گذاری کنید و دوج هایی که روزانه به شما تعلق می گیرد را جمع کرده و وقتی به مقدار 1000 عدد رسید یک خرید دیگر انجام دهید به عبارتی از سودی که دریافت می کنید مجدد اقدام به خرید کنید تا سرمایه شما بعد از یکی دوماه چند برابر شود.

6- زیرمجموعه گیری در این سایت هیچ ضروریتی ندارد ولی توصیه میشود برای خود زیرمجموعه بگیرید چون می توانید بدون اینکه کاری انجام دهید از سود خوبی برخوردار شوید برای همین از طریق لینک ثبت نام خود دیگران را به ثبت نام و سرمایه گذاری در سایت تشویق کنید که هم آنها سود کنند و هم شما

 

برای اینکه در این سایت فعالیت کنید شما نیاز به دو سایت دیگر دارید که می بایست کار با آنها را نیز یاد بگیرید. در ادامه ، نحوه ایجاد کیف الکترونیکی برای ارز دیجیتال دوج کوین و دیگری سایت صرافی آنلاین جهت خرید و فروش دوج کوین های به دست آمده را آموزش می دهیم.

 

 

قسمت دوم: آموزش ایجاد کیف پول الکترونیکی در سایت dogechain

برای اینکه ارزهای دیجیتال خود را در جایی نگهداری کنید شما نیاز به یک کیف پول دیجیتالی دارید که می بایست در این سایتها عضو شده و مانند نت بانکها اقدام به ارسال و دریافت ارزهای خود کنید. بهترین کیف پول جهت ارز دیجیتال دوج کوین بدون شک سایت رسمی خود این ارز یعنی https://my.dogechain.info است. برای همین ابتدا در این سایت به آدرس داده شده وارد شده و ثبت نام کنید.

آموزش جامع تصویری سرمایه گذاری  ارز دیجیتال دوج کوین (Doge Coin)در سایت mrdigicoin.eu

 

طبق تصویر بالا جهت ایحاد یک کیف پول جدید روی گزینه 1 یعنی Create Wallet کلیک کرده و فرم مربوطه را تکمیل کنید و چنانچه از قبل در سایت ثبت نام کرده اید روی گزینه 2 یعنی Log In کلیک کرده و اطلاعات خواسته شده را ثبت نموده تا وارد کیف خود شوید.

طبق تصویر زیر شما جهت ورود نیاز به Wallet ID (بعد از تکمیل ثبت نام این کد به شما اختصاص داده میشود) و پسورد دارید و چنانچه والت آی دی خود را فراموش کنید دیگر به هیچ وجه امکان ورود به کیف خود را ندارید پس حتما و حتما Wallet ID خود را در جایی یادداشت و ذخیره کنید و پشتیبان بگیرید تا از دست ندهید.

آموزش

 

بعد از ورود به کیف با تصویر زیر روبرو می شوید که قسمتهای آن توضیح داده می شود.

آموزش جامع تصویری سرمایه گذاری  ارز دیجیتال دوج کوین (Doge Coin)در سایت mrdigicoin.eu

 

قسمت 1 (My Wallet): در این قسمت کلیه ارسالها و دریافتها و موجودی کیف پول و شماره کارت کیف پول نمایش داده شده است. قسمت Total transactions شامل تعداد تراکنشها است. Total received شامل کلیه دوج کوینهای دریافتی و Total sent شامل تعداد دوج کوینهایی است که شما برای دیگران ارسال کرده اید و در نهایت Final balance مقدار دوج کوینی است که در کیف پول شما وجود دارد و در حقیقت موجودی کیف پول شماست.

قسمت 2 شماره کیف پول: در پایین این قسمت آدرس کیف پول مخصوص شما به همراه بارکد مشخص می باشد که جهت تراکنشها باید از این کد استفاده کنید.

قسمت 3 (Send) ارسال دوج کوین: جهت ارسال دوج کوینهای خود به دیگران شما باید از این قسمت استفاده نمایید.

 

نحوه خرید بسته های ماینر از سایت mrdigicoin

جهت ارسال دوج کوینهای موجود در کیف و خرید بسته ماینر از سایت mrdigicoin طبق شکل زیر اقدام کنید.

1- ابتدا برای مثال مقدار بسته 1000 عددی را انتخاب کرده و دکمه Pay را بزنید تا صفحه زیر باز شود.

آموزش جامع تصویری سرمایه گذاری  ارز دیجیتال دوج کوین (Doge Coin)در سایت mrdigicoin.eu

2- در این قسمت شماره کارت مشخص شده را انتخاب و کپی کنید و یا دکمه آبی رنگ کنار آن را کلیک کنید.

3- شما باید مقدار مشخص شده که اینجا 1000 عدد دوج کوین است را انتقال دهید تا این بسته برای شما فعال شود.

 

حال وارد سایت کیف پول خود شوید و قسمت SENDرا بزنید تا صفحه زیر باز شود.

1- در قسمت Destination آدرس والتی که در قسمت بالا کپی کرده بودید را پیست Paste کنید.

2- در قسمت Amount مقدار 1000 عدد دوج کوین را وارد نمایید.

3- این قسمت یعنی network fee

4- در نهایت Send Money را بزنید تا 1000 عدد دوج کوین به سایت mrdigicoin منتقل شده و بسته خریداری شود.

 

حال به سایت https://mrdigicoin.eu برگردید و می بینید که در کنار Status یعنی وضعیت پرداخت به تایید شده تبدیل می شود و تیک می خورد که در این صورت پرداخت شما با موفقیت انجام شده است و بسته 1000 تایی برای شما فعال می شود که باید یکبار سایت را رفرش کنید تا تغییرات اعمال شود.

 

قسمت سوم: آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال توسط صرافی آنلاین

برای اینکه در حوزه ارزهای دیجیتال بتوانید فعالیت کنید نیاز ضروری به سایتهای صرافی آنلاین ارز دیجتال دارید که در ایران سایتهای معتبر زیادی برای این کار وجود دارد که در این آموزش ما با سایت https://exhadi.com کار می کنیم و آموزش خرید و فروش در این سایت را برای شما در ادامه قرار می دهیم.

گام اول: ثبت نام در سایت https://exhadi.com

جهت ثبت نام ابتدا وارد آدرس سایت شده و فرم مربوطه را پر نمایید.

آموزش جامع تصویری سرمایه گذاری  ارز دیجیتال دوج کوین (Doge Coin)در سایت mrdigicoin.eu

 

1- از قسمت ثبت نام جهت ثبت نام در سایت استفاده کنید که فرمی برای شما ظاهر شده که باید آن را به دقت پر نمایید و در ضمن می بایست از کارت ملی در کنار کارت عابر بانک خود و همچنین یک قبض تلفن یا برق مربوطه به آدرستان یک عکس گرفته و در سایت بارگزاری نمایید.

2- از قسمت ورود زمانی که ثبت نام شما تکمیل شده است می توانید جهت ورود به کاربری خود وارد شوید.

3و4- چنانچه مشکل و یا سوالی دارید می توانید از بخش تماس با ما یا چت آنلاین زمانی که اپراتور آنلاین هست استفاده کنید.

نکته: بعد از اینکه در سایت ثبت نام اولیه را انجام دادید برای شما ایمیلی ارسال می شود که باید وارد ایمیل شده و به این صورت ایمیل خود را تایید کنید. ولی هنوز نمی توانید وارد سایت شوید و می بایست کلیه اطلاعات شما تایید شود که برای این کار معمولا روز بعد با شما از سایت با شماره ثابتی که داده اید تماس گرفته شده و اطلاعات شما تایید می شود ولی برای اینکه تایید اطلاعات را سرعت ببخشید با شماره های تماسی که در سایت داده شده تماس گرفته و اطلاع دهید که در سایت ثبت نام کردید و می خاهید اطلاعاتتان را تایید کنید که اپراتور همان لحظه این کار را انجام داده و بعد از چند دقیقه کاربری شما فعال می شود.

آموزش جامع تصویری سرمایه گذاری  ارز دیجیتال دوج کوین (Doge Coin)در سایت mrdigicoin.eu

 

زمانی که کاربری شما تایید شد و وارد سایت شدید می توانید از قسمت " ثبت سفارشات" نسبت به خرید و فروش و یا تبدیل ارزهای دیجیتالی خود اقدام کنید.

از این قسمت برای خرید ارز دیجیتال دوج کوین می توانید استفاده کنید که وقتی روی آن کلیک کردید به صفحه ای شبیه زیر وارد می شوید:

آموزش جامع تصویری سرمایه گذاری  ارز دیجیتال دوج کوین (Doge Coin)در سایت mrdigicoin.eu

 

این صفحه به عنوان ماشین حساب خرید می باشد یعنی مقدار دوج و مبلغی که باید پرداخت کنید را از این قسمت به دست می آورید.

1- در این فیلد ابتدا تعداد دوج کوینی که می خاهید بخرید را وارد کنید مثلا 1000 عدد (حداقل خرید دوج کوین 1000 عدد می باشد)

2- در این لیست از بین ارزهای مختلف شما باید ارز دوج کوین را از لیست انتخاب کنید

3- این قسمت به صورت اتوماتیک قیمت روز این ارز را که ممکن است هر لحظه عوض شود را نشان می دهد و برای خرید 1000 عدد دوج کوین این مبلغ را باید به سایت پرداخت کنید. (این عدد را برای مرحله بعد در جایی یادداشت کنید)

4- برای رفتن به مرحله اصلی و فرم خرید این قسمت را کلیک کنید

5- زمانی اقدام به خرید و فروش ارز در این سایت صرافی نمایید که پشتیبانی سایت آنلاین باشد چون برای خرید و فروش ارز می بایست با پشتیابنی به صورت آنلاین در تماس باشید.

 

با کلیک روی قسمت 4 در بالا شکل زیر یعنی فاکتور خرید برای شما صادر می شود که می بایست طبق توضیحات فرم را تکمیل کنید:

آموزش جامع تصویری سرمایه گذاری  ارز دیجیتال دوج کوین (Doge Coin)در سایت mrdigicoin.eu

 

1- در این قسمت اسم خود را کامل وارد کنید

2- در این قسمت ایمیل خود را کامل وارد کنید

3- در این قسمت شماره موبایل خود را وارد کنید

4- در این قسمت از لیست ارز دوج کوین را جهت خرید انتخاب کنید

5- در این قسمت نوع درگاه بانکی جهت انجام تراکنش بانکی را انتخاب کنید. (فعلا خرید از طریق درگاه آنلاین ممکن نیست و خرید به صورت کارت به کارت انجام می شود)

6- مقدار دوج درخواستی که برای مثال 1000 عدد است را وارد کنید

7- مبلغ 1000 عدد دوج را که در مرحله قبل سایت قیمت زده بود و شما یادداشت کرده بودید را در اینجا وارد کنید. (قیمت دقیق به تومان)

8- این قسمت خیلی مهم می باشد و شما باید شماره والت یا همان کیف پول الکترونیکی دوج کوین خود را که در قسمت قبلی آموزش داده شده را در اینجا وارد کنید تا دوج های خریداری شده به این آدرس انتقال یابد (دقیقا آدرس کیف را از قسمت سایت dogechain کپی و در اینجا پیست کنید و کلمه ای کم یا زیاد نکنید)

9- شماره کارتی که می خاهید با آن خرید انجام دهید را وارد کنید (حتما باید کارت به اسم خود شما باشد)

و بعد تیک تایید را زده و مرحله را تکمیل کنید. در صفحه بعد شما مستقیما به چت آنلاین منتقل می شوید که شروع گفتگو را بزنید و در کادر محل نوشتن بنویسید که "شماره عابربانک سایت را جهت خرید می خاهید" پس از چند لحظه اپراتور وارد چت شده و به شما شماره کارت عابربانک را جهت انتقال وجه می دهد که شما باید عین مبلغ دوج کوینها را از طریق اپلیکیشن های انتقال وجه و یا سایت نت بانک خود انتقال دهید و شماره تراکنش را در صفحه چت آنلاین ثبت کنید که مجدد اپراتور از شما می خاهد که صبر کنید تا واریزی شما تایید شود و بعد از تایید مبلغ، دوج کوینها را به حساب کیف پول شما انتقال می دهد که این کارممکن است بین 2 الی 10 دقیقه طول بکشد.

 

مرحله نهایی:

بعد از اینکه انتقال انجام شد به صفحه کیف پول خود که در سایت dogechain ساخته اید بروید که می بینید تعداد 1000 عدد دوج کوین به موجودی شما اضافه شده است.

خب حالا کار تقریبا تمام است و باید در صفحه کیف پول به قسمت SEND رفته و طبق شکل زیر که در قسمتهای قبلی آموزش آن را فرا گرفتید نسبت به انتقال 1000 عدد دوج کوین به سایت سرمایه گذاری یعنی mrdigicoin اقدام کنید و در نهایت بسته شما با موفقیت خریداری شده و فعال می شود.

آموزش جامع تصویری سرمایه گذاری  ارز دیجیتال دوج کوین (Doge Coin)در سایت mrdigicoin.eu

 

آموزش جامع تصویری سرمایه گذاری  ارز دیجیتال دوج کوین (Doge Coin)در سایت mrdigicoin.eu

 

نکته: چنانچه بخواهید دوج کوینهای خود را که ازسایت mrdigicoin دریافت کرده اید بفروشید و پولش را دریافت کنید در همین سایت xhadi به قسمت فروش ارز رفته و همین مراحل را جهت فروش انجام دهید.

 

ضمنا می توانید از دو کلیپ آموزشی زیر جهت آموزش بهتر استفاده نمایید.

 

 

خب آموزش ما تمام شد و مطالبی که لازم بود برای شما گفتیم و در نهایت این شما هستید که تصمیم بگیرید در کنار شغل اصلی خود یک فعالیت اقتصادی پرسود نیز داشته باشید یا نه.... به هرحال توصیه می کنم چنانچه در زمینه ارزهای دیجیتال آشنایی ندارید حتما اطلاعات خود را تکمیل کنید که در اینترنت مطالب فراوانی می توانید به دست آورید و مطمئن باشید که ارز دیجیتال پول آینده است و چنانجه دیر بجنبید از این غافله عقب می افتید و از سودی که می توانید به دست آورید محروم خواهید شد پس شک و تردید را کنار بزارید و همین الان کار را شروع کنید و مطئمن باشید ما در کنار شما هستیم و کمکتان خواهیم کرد که شما نیز به سود برسید.

چنانچه مشکل و یا سوالی داشتید در تلگرام به شماره 09224344837 پیام دهید

  انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 2758

دیدگاه های کاربران (0)

توجه: چنانچه هرگونه مشكلي در دانلود فايل هاي خريداري شده و يا هرگونه سوالي داشتيد لطفا ازطريق شماره تلفن (9224344837)و ايميل اعلام شده ارتباط برقرار نماييد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما