فروش آنلاین مقالات دانشجویی، پروپوزال، پروژه، گزارش کارآموزی و کارورزی، طرح کسب و کار، طرح توجیهی کارآفرینی ، بروشور، پاورپوئینت و...

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 85
  • بازدید دیروز : 236
  • بازدید کل : 673948

مقاله12_کارآموزی کمیته امداد


مقاله12_کارآموزی کمیته امداد

فهرست مطالب

عنوان صفحه

فصل اول: آشنایی با محل کارآموزی

خلاصه اي از تاريخچه تشكيل كميته امداد امام خميني (ره). 2

اهداف و وظايف كميته امداد امام. 2

ساختمان اداره كل كميته امداد امام خميني (ره) استان قم.. 3

واحد كارآموزي.. 3

اساسنامه امداد................................................................................................................................ 5

 

فصل دوم: آشنایی حسابداری در امداد

دوره مالی.. 13

تفكيك حسابها13

1) گروه حسابها.......................................................................................................................... .......................................................................................................................... 13

2) حسابهاي کل.. 14

3) حساب معین.. 14

4) حسابهاي تفصیلی.. 15

5) مراکز هزینه. 16

6) ثبتهاي انتظامی.. 16

 

فصل سوم: آشنایی با حسابداری در برنامه همکاران سیستم

تاريخچه مختصري از شركت حسابداري همکاران سیستم.. 19

ساختار حسابها در نرم افزار همكاران سيستم كميته امداد امام (ره). 20

اهداف مورد نظر در طراحی و تدوین حسابهاي کمیته امداد در برنامه همكاران سيستم.. 20

مشخصات روشهاي ثبت حسابداري.. 21

مندرجات روشهاي ثبت حسابداري.. 22

الف

ثبتهاي حسابداري امداد در برنامه همكاران سيستم.. 23

1. ثبت درآمدهاي مأموريتي.. 23

الف) نحوه ثبت منابع دولتي.. 24

ب) نحوه ثبت منابع امدادي – درآمدها24

نحوه ثبت هزينه هاي عملياتي و جاري امداد. 26

صدور سند و نحوه ثبت در سيستم حسابداري امداد. 27

فرايند صدور سند حسابداري در امداد و كنترلهاي داخلي مربوطه. 27

1. اسناد درآمدي.. 27

2. اسناد هزينه هاي اداري – تشكيلاتي و عمليات جاري.. 28

3. تنخواه گردان.. 35

4. حقوق و دستمزد. 38

5. كنترل وجوه نقد و صورت مغايرت... 39

آشنايي با سيستم حسابداري همكاران سيستم

1. سيستم انبارداري همكاران سيستم.. 40

2. آشنايي با سيستم انبارداري دولتي.. 44

3. آشنايي با اطلاعات پايه. 46

4. بستن سال مالي.. 86

5. نتيجه گيري.. 90

6. پيشنهادات... 92

 

 

 

 

خلاصه اي از تاريخچه تشكيل كميته امداد امام خميني (ره)

سابقه شكل‎ گیری و پی‎ ریزی تشكیلات این نهاد به سال های قبل از پیروزی انقلاب و حدوداً سال 1342 بر می گردد كه تعدادی از انقلابیون اول نهضت اسلامی كه در زمره ‌همراهان و همرزمان حـضرت امام خمینی (ره‌) قرار داشتند و بعضاً مـسئولین فعلی این نهـاد می باشند ، از طرف مـعظم له مـأموریت رسیدگی به‌ خـانواده زندانیـان سیاسی، نیازمندان مبارزین را به عهده داشتند.

اقدامات حمایتی و امدادی این بزرگان خصوصاً در زمان اوج ‎گیری انقلاب اسلامی یعنی سال های 1356 و 1357 كه مبارزات امت مسلمان به اوج خود رسید و اعتصاب و تحصن همه جا را فرا گرفت‌، با حمایت گسترده و فراگیر از اعتصابیون و خانواده ی زندانیان سیاسی و نیازمندان جامعه سیر صعودی یافت.

با پیروزی انقـلاب شكوهمند اسلامی و آغـاز فعالیت مجـدد بخش های اداری ، اقتصادی و فرهنگی كشور، لـزوم حـمایت از نیازمندان در صـدر برنامه‎های نظام قرار گرفت و دقیقاً 22 روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی و به عنوان دومین نهاد انقلابی در تاریخ 14 اسفند ماه 1357 ، كمیته امداد امام‌ ، با صدور حكم پرخیر و بركت و تاریخی حضرت امام خمینی‌(ره‌) برای مدت نامحدود، به منظور تحقق بخشیدن به اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه در حمایت و امداد محرومان و مستضعفان و خودكفا كردن آنان‌، تأسیس گردید.

 

اهداف و وظايف كميته امداد امام

كميته امداد امام خميني‌، با هدف ياري نمودن محرومان و مستضعفان‌، امداد درماندگان و آسيب ديدگان و خودكفا كردن محرومان تشكيل ‌يافته است‌.

وظايف امداد امام براساس ماده شش اساسنامه عبارت است از :

1- بررسي و شناخت انواع محروميت‌هاي مادي و معنوي نيازمندان و تبيين و تأمين نيازهاي حمايتي، معيشتي، فرهنگي و ارتقاي سطح زندگي آنها در حد امكان و شناسايي افراد و خانواده‌هاي لازم الحمايه در شهر و روستا و عشاير.

2- بررسي و ارايه‌ي پيشنهاد خط مشي‌ها، سياست‌هاي اجرايي، طرح‌ها، برنامه‌ها و روش‌هاي مناسب براي رفع‌محروميت‌هاي نيازمندان درابعادمختلف به‌مراجع ذيربط و انجام اقدامات وپيگيري‌هاي لازم جهت تحقق‌آنها‌.

3- فراهم آوردن امكانات لازم به منظور خود اتكاء نمودن افراد و خانواده‌هاي تحت حمايت و ساير نيازمندان از طريق ايجاد اشتغال، اعطاي وام، آموزش‌هاي فني و حرفه‌يي و ارايه‌ي خدمات لازم در حد امكان.

4- ايجاد تسهيلات لازم جهت ارايه‌ي خدمات بهداشتي و درماني و اقدام به بيمه‌هاي درماني و اجتماعي اقشار آسيب پذير در حد امكانات و چارچوب قوانين و مقررات مربوطه.

5- پرداخت مستمري (كمك‌هاي نقدي و غيرنقدي،‌ اعطاي قرض الحسنه ضروري، كمك به تعمير و تهيه‌ي مسكن، ازدواج و جهيزيه‌ي نيازمندان).

6- ارايه‌ي خدمات فرهنگي به افراد و خانواده‌هاي نيازمند و انجام فعاليت‌هاي فرهنگي و آموزشي و تأمين وسايل آموزشي و كمك آموزشي لازم و تعميق باورهاي ديني.

7- حمايت موردي از افراد و خانواده‌هاي نيازمند در برابر مشكلات ناشي از بروز حوادث و بلاياي طبيعي و غيرطبيعي.

8- ارايه‌ي خدمات مشاوره و مددكاري و حمايت‌هاي لازم حقوقي و قضايي به افراد و خانواده‌هاي نيازمند.

9- حمايت نيازمندان خارج از كشور براساس سياست‌هاي نظام جمهوري اسلامي ايران، در حد امكانات.

10- تمهيدات لازم به منظور احياي فرهنگ انفاق و ايثار،‌ نشر سنت‌هاي حسنه‌ي اسلامي و جلب و هدايت امكانات و كمكهاي مردمي خصوصاً كمك‌هاي اشخاص خير و نيكوكار و همچنين امكانات و كمكهاي بخش‌هاي دولتي و غيردولتي جهت حمايت از افراد و خانواده‌هاي نيازمند.

11- ارتباط با مؤسسات خيريه، انجمن‌ها و تشكل‌هاي عام المنفعه‌ي مردمي داخل و خارج از كشور به منظور تبادل تجربه و بهره‌گيري هرچه مطلوب‌تر از ظرفيت‌هاي بالقوه و بالفعل آنها و پرهيز از انجام كارهاي موازي و غير ضرور در جهت انجام حمايت‌هاي مادي و معنوي و تقويت و گسترش اينگونه هسته‌هاي مردمي در حد توان.

12- انجام هرگونه تكليف قانوني پس از تخصيص اعتبار لازم.

 

ساختمان اداره كل كميته امداد امام خميني (ره) استان قم

ساختمان جدید اداره كل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قم در فروردین 88 کلنگ زنی شد؛ این ساختمان در 3900 متر مربع زیربنا با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد تومان هزینه ساختمان و امکانات در فروردين سال 1390 به بهره برداری رسید. این ساختمان مجهز به شبکه و دیتا سنتر است.

اين ساختمان در محل خیابان امام خمینی(ره) ، خيابان آيت ا... سعيدي (روبروی بانک ملی) مي باشد كه شامل 5 طبقه بعلاوه پاركينگ است و هرطبقه به دوضلع شرقي و غربي تقسيم مي‌شود كه به ترتيب هرطبقه توضيح داده مي شود.

 

واحد كارآموزي

واحد كارآموزي كه واحد مالي مي باشد در طبقه دوم (ضلع غربي) ساختمان كميته امداد مستقر مي‌باشد كه اين واحد شامل اتاق هاي جداگانه ذيل مي باشد:

1. اتاق معاون مالی و اداری

سرپرستی این حوزه با معاون مالي و اداري مي باشد كه رابط بین مدیر ارشد و پایین می باشد و هماهنگی با واحدهای دیگر را انجام می دهد.

2. اتاق رئیس ذیحسابی و حقوق دستمزد

رئیس ذیحسابی كه نظارت بر منابع مالی را عهده دار می باشد و مسئول حقوق و دستمزد كه بر محاسبه و كنترل حقوق و دستمزد كل واحدهاي استان نظارت دارد.

3. اتاق کارشناسان مالی

که شامل چندين كارشناس مالي مي باشد كه وظيفه صدور اسناد مالی و انبارداري را به عهده دارند و روند کار حسابداری اداره را انجام می دهند و زير نظر مستقيم رئيس ذيحسابي انجام وظيفه مي نمايند.

4. اتاق صندوقدار

که وظيفه صدور چک و دریافت و پرداختها را به عهده دارد.

5. اتاق رئیس تدارکات و کارپرداز

که طبق موارد تصویب شده در شورای مدیران و یا دستور مدیر کل و معاون مالی و اداری نسبت به خرید اقلام و مايحتاج كل واحدها اقدام می نمايند.

 

«اساسنامه کميته امداد امام خمينی(ره)»

مقدمه:

کميته امداد امام خمينی (ره) در تاريخ 14 اسفند ماه 1357، هجری شمسی مطا بق با 7 ربيع الثانی سال 1399، هجری قمری با حکم تاريخی رهبر کبير انقلاب اسلامی و بنيان گذار جمهوری اسلامی ايران حضرت امام خمينی (ره) برای مدت نا محدود تشکيل گرديده است .

ماده یک :

نام(کميته ی امداد امام خمينی (ره)) در اين اساسنا مه به اختصا ر (( امداد امام )) ناميده می شود.

ماده دو :

هدف از تشکيل کميته امداد امام (ره) ارايه ی خدمات حمايتی ، معيشتی و فرهنگی برای نيازمندان و محرومان داخل و خارج کشور به منظور تامين خود اتکايی ، تقويت و رشد ايمانی با حفظ کرامت انسانی می باشد .

ماده سه :

امداد امام نهادی انقلابی و مردمی ، غير انتفايی و عام المنفعه ، دارای شخصيت حقوقی مستقل و استقلال مالی، اداری و استخدامی است که تحت نظارت عاليه ی (مقام معظم ولايت مطلقه ی فقيه) و طبق مقررات اين اساسنامه اداره می شود

ماده چهار :

مرکز اصلی امداد تهران است که می تواند در ساير نقاط کشور و يا خارج از کشور واحد هايی تاسيس کند .

ماده پنج :

امداد امام دارای تابعيت کشور جمهوری اسلامی ايران است .

ماده شش :

وظايف امداد امام عبارت است از :

الف ـ بررسی و شناخت انواع محروميت های مادی و معنوی نيازمندان و تبيين و تامين نيازهای حمايتی ، معيشتی ، فرهنگی و ارتقای سطح زندگی آنها در حد امکان و شناسايی افراد و خانواده های لازم الحمايه در شهر و روستا و عشاير

ب ـ بررسی و ارايه ی پيشنهاد خط مشی ها،سياست های اجرايی،طرح ها، برنامه ها و روش ها ی مناسب برای رفع محروميت های نيازمندان در ابعاد مختلف به مراجع ذيربط و انجام اقدامات و پيگيری های لازم جهت تحقق آنها .

ج ـ فراهم آوردن امکانات لازم به منظور خود اتکاء نمودن افراد و خانواده های تحت پوشش و ساير نيازمندان از طريق ايجاد اشتغال ، اعطای وام ، آموزش های فنی و حرفه يی و ارايه ی خدمات لازم در حد امکان .

د ـ ايجاد تسهيلات لازم جهت ارايه ی خدمات بهداشتی و درمانی واقدام به بيمه های

درمانی و اجتماعی اقشار آسيب پذير در حد امکانات و چارچوب قوانين ومقررات مربوطه .

هـ ـ پرداخت مستمری ( کمک های نقدی و غير نقدی ، اعطای قرض الحسنه ضروری ، کمک به تعمير و تهيه ی مسکن، ازدواج و جهيزيه ی نيازمندان.

وـ ارایه ی خدمات فرهنگی به افراد و خانواده های نیازمندان و انجام فعالیت های فرهنگی و آموزشی و تأمین وسایل آموزشی و کمک آموزشی لازم و تعمیق باورهای دینی.

زـ حمایت موردی از افراد و خانواده های نیازمند در برابر مشکلات ناشی از بروز حوادث و بالایای طبیعی و غیر طبیعی.

ح ـ ارایه ی خدمات مشاوره و مددکاری و حمایت های لازم حقوقی و قضایی به افراد و خانواده های نیازمند.

ط ـ حمایت نیازمندان خارج از کشور بر اساس سیاست های نظام جمهوری اسلامی ایران، در حد امکانات.

ی ـ تمهیدات لازم به منظور احیای فرهنگ انفاق و ایثار، نشر سنت های حسنه ی اسلامی و هدایت امکانات و کمکهای مردمی خصوصا کمک های اشخاص خیر و نيکوکار و همچنين امکانات و کمک های بخش های دولتی و غير دولتی جهت حمايت از افراد و خانواده های نيازمند.

ک - ارتباط با موسسات خيريه ، انجمن ها و تشکل های عام المنفعه ی مردمی داخل و خارج از کشور به منظور تبادل تجربه و بهره گيری هرچه مطلوب تر از ظرفيت های بالقوه و بالفعل آنها و پرهيز از انجام کارهای موازی و غير ضرور در جهت انجام حمايتهای مادی و معنوی و تقويت و گسترش اين گونه هسته های مردمی در حد توان.

ل - انجام هرگونه تکليف قانونی پس از تخصيص اعتبار لازم.

ماده ی هفت:

دارايی امداد امام عبارتست از : خالص کليه دارايی ها اعم از منقول و غير منقول و حقوق متعلقه که به امداد امام (ره) واگذار شده يا می شود، ويا از محل منابع مالی تامين شده و يا خواهد شد و در دفاتر امداد ثبت گرديده يا خواهد گرديد ، مجموعا اموال ولی فقيه محسوب می گردد.

تبصره :

هرگونه نقل و انتقال در دارایی ها و اموال و املاک و افزایش و کاهش سرمایه با تأیید شورای مرکزطز امداد توسط سرپرستی انجام خواهد شد.

ماده ی هشت :

منابع مالی امداد امام عبارت است از :

الف ) عنایت مقام معظم رهبری «مدّ ظّله العالی ».

ب ) اعتبارات و کمک های دولت جمهوری اسلامی.

ج ) هدایا و کمک های مردمی، مؤسسات، سازمان ها و نهادهای داخل و خارج از کشور.

د ) دریافت صدقات، نذورات، زکات.

هـ ) درآمد حاصل از فعالیت های اقتصادی امداد امام پس از تصویب مراجع ذی صلاح در این اساسنامه.

ماده ی نه:

ارکان امداد امام عبارت است از:

الف ) شورای مرکزی « نمایندگان ولی فقیه ».

ب ) سرپرست امداد امام.

ج ) حسابرسی و بازرسی.

ماده ی ده:

شورای مرکزی مرکب از پنج نفر به انتخاب مقام معظم رهبری « مدّ ظّله العالی » است که برای مدّت پنج سال تعیین می گردند.

تبصره ی 1:

شورای مرکزی در اولین جلسه از بین اعضای خود یک نفر را به عنوان رییس و یک نفر را به عنوان نایب رییس انتخاب می کند.

تبصره ی 2:

شورای مرکزی دارای دبیرخانه یی است که مسئولیت تهیه ی دستور جلسات، ثبت و ضبط مذارکات، ابلاغ مصوّبات، تهیه اطلاعات و ارایه ی خدمات کارشناسی و مشاوره و انتشار گزارش های شورای مرکزی را زیر نظر دبیر شورا بر عهده دارد. تفصیل وظایف این دبیرخانه در آیین نامه شورای مرکزی تعیین می گردد.

تبصره ی 3:

شورای مرکزی فردی را از میان اعضاء و یا غیر از اعضاء به عنوان دبیر شورای مرکزی انتخاب می کند.

تبصره ی 4 :

شورای مرکزی با حضور اکثریت اعضاء رسمیت یافته و تصمیمات آن با رأی مثبت حداقل سه نفر از اعضاء تصویب می شود و حداقل هر دو هفته یک بار تشکیل جلسه می دهند.

تبصره ی 5 :

آیین نامه داخلی شورایی مرکزی که حساوی جریان طرح و بررسی، تصویب و ابلاغ و پیگیری مصوبات و سایر روش های اجرایی شورای مرکزی و وظایف دبیرخانه خواهد بود، توسط دبیرخانه در قالب اساسنامه ی حاضر تهیه و به تصویب شورا می رسد.

ماده ی یازده :

وظایف و اختیارات شورای مرکزی به عنوان هیأت امناء عبارت است از :

1- پیشنهاد سرپرست امداد امام از میان اعضاء خود به مقام معظم رهبری جهت تأیید.

2- بررسی تغییرات لازم در اساسنامه و پیشنهاد آن به مقام معظّم رهبری جهت تصویب معظّم له.

3- پیشنهاد سیاست های کلان جهت تصویب مقام معظّم رهبری « مدّ ظلّه العالی ».

4- بررسی و تصویب سیاست ها و خط مشی های اجرایی.

5- بررسی و تصویب تشکیلات و شرح وظایف کلان واحدهای سازمانی امداد امام.

6- بررسی و تصویب برنامه و بودجه و رسیدگی به گزارش حسابرسی و بازرسی.

7- تصویب صورت های مالی و عملکرد امداد امام.

8- بررسی و تصویب آیین نامه های مالی، معاملاتی و استخدامی و سایر ضوابط و مقرّرات مورد نیاز امداد امام.

9- تصویب اساسنامه صندوق های اعتباری و سازمان های وابسته به امداد امام.

10- تأیید قائم مقام سرپرست امداد امام با پیشنهاد سرپرستی امداد و تعیین دبیر شورا.

11- تایید نصب معاونین و مدیران کل استانها .

12- تعیین حقوق و مزایای سرپرست امداد امام ، قائم مقام ایشان و دبیرشورای مرکزی .

13- اخذ تصمیم نسبت به پیشنهادات سرپرست و بازرسان امداد امام و هریک از اعضای شورای مرکزی .

14- نظارت برچگونگی اجرای اوامر و سیاست های مقام معظم رهبری (مدظله العالی )،اجرای مصوبات شورای مرکزی واجرای صحیح قوانین ومقررات مربوطه .

15- تایید ایجاد و یا انحلال دفاتر و واحدهای اصلی داخل و خارج ازکشور.

16- بررسی و تصویب روشهای اجرایی وظایف محوله ازسوی دولت جمهوری اسلامی ایران در راستای وظایف ا مداد امام .

17- ارایه گزارش عملکردسالانه خدمت مقام معظم رهبری (مد ظله العالی ).

ماده ی دوازده :

وظایف رکن نظارتی برعهده معاونت نظارت وحسابرسی دفترمقام معظم رهبری است که براساس وظایف ودستورالعملهای ابلاغی دفترمقام معظم رهبری عمل خواهدکرد.

تبصره :

شورای مرکزی جهت نظارت داخلی تشکیلات بازرس یا بازرسانی را معین خواهد نمود.

ماده ی سیزده :

سرپرست امداد امام به پیشنهاد شورای مرکزی و تایید و حکم مقام معظم رهبری به مدت پنج سال منصوب وبه عنوان مقام اجرایی امداد امام ، مسؤول اجرای کلیه اموروهدایت فعالیت ها وحفظ حقوق و منافع امداد امام است که وظایف خود را در چهارچوب این اساسنامه ومصوبات شورای مرکزی به انجام می رساند.

ماده ی چهارده :

وظایف واختیارات سرپرست امدادامام عبارت است از:

1- پیشنهاد اصلاح یا تغییرتشکیلات به شورای مرکزی جهت تصویب.

2- نمایندگی امدادامام درکلیه ی مراجع وامضای اسناد و اوراق بهادار.

3- تهیه و تنظیم اهداف ،سیاست ها ،خط مشی ها ،برنامه های میان مدت وبلند مدت و بودجه ی سالیانه ی امداد امام برای پیشنهاد به شورای مرکزی جهت تصویب .

4- ارایه ی گزارش عملکرد سالانه و صورت های مالی و محاسباتی امداد امام .

5- تهیه ی آیین نامه های مورد نیازامداد امام برای پیشنهاد به شورای مرکزی جهت تصویب .

6- نصب وعزل معاونین ومدیران کل استانها با رعایت بند11وظایف شورای مرکزی .

7- ارتباط با سایرنهادها وسازمان های دولتی وغیردولتی درجهت تامین اهداف امدادامام وهماهنگی لازم .

8- تحصیل اعتبارت مصوب ،وصول مطالبات ،پرداخت دیون وعقد قراردادهای موردنیاز،باحق تفویض اختیار.

9- حفظ هستی وامکانات امداد امام واستیفای کلیه ی حقوق مربوطه ازاشخاص حقیقی وحقوقی ،اقامه ی هرنوع دعوی نزدمراجع ذی صلاح وصلح وسازش وارجاع امربه داوری با حق توکیل .

10- اعطای وام واستقراض وتحصیل هرنوع اعتباردرچارچوب اساسنامه وبرنامه وبودجه مصوب.

11- پذیرش نذورات ،تبرعات هدایاوکمک ها.

12- افتتاح وانسدادحساب جاری وپس اندازوسپرده ی مورد نیازدربانک ها وسایرموسسات اعتباری ومالی داخل وخارج کشورونگهداری حساب های امدادامام .

13- صدوردستورالعمل ها وبخشنامه های اجرایی .

14- تایید وابلاغ ضوابط وروش های اجرایی معاونت ها وواحدهای تابعه .

15- تشخیص ،تعهدوتسحیل وصدوراجازه پرداخت تعهدات بودجه یی وهدایا.

16- پیشنهاد تاسیس ویا انحلال دفاتروواحدهای اصلی داخل وخارج ازکشوربه شورای مرکزی .

ماده ی پانزده :

قایم مقام درغیاب سرپرست امدادامام ،امورجاری رابه نیابت از سرپرستی انجام خواهدداد.

 

تبصره :

قایم مقام با معرفی سرپرست وتایید شورای مرکزی منصوب می گردد.

ماده ی شانزده :

اسناد مالی حساب خزانه ای امدادامام با امضای سرپرست یاقایم مقام امدادامام ومعاون مربوطه ومهرامدادامام صادرخواهدشد.

تبصره 1:

حساب های کلان درآمدی با امضا سرپرست یا قائم مقام وی ویکی ازاعضا شورای مرکزی صادرخواهد شد.

تبصره 2:

اسناد مالی واحدهای تابعه امداد امام براساس ضوابط مربوطه با تفویض اختیارسرپرست امدادامام تنظیم خواهد شد.

ماده ی هفده :

سال مالی امداد امام ازاول فروردین ماه هرسال شروع و درآخراسفند ماه همان سال پایان می پذیرد.

تبصره 1:

حساب ها ی سالانه و کمک ها و اعتبارات دولتی درچارچوب ضوابط و مقررات مربوطه ومصوبات شورای مرکزی تهیه وتنظیم می گردد.

تبصره 2:

صورت حساب های مالی و محاسباتی و اعتبارات مربوط به ولی فقیه و درآمدهای اختصاصی امداد امام مطابق ضوابط مربوطه توسط سرپرست امداد امام تهیه وبه همراه گزارش عملکرد سالانه به شورای مرکزی تسلیم خواهد شد.

شورای مرکزی اظهارنظربازرس (حسابرس ) درمورد این صورت و گزارش مخصوص آنان را حداکثر ظرف مدت یک ماه دریافت خواهد کرد.

تبصره 3 :

گزارش عملکردسالانه ،گزارش های سالیانه ی مالی ومحاسباتی (موضوع تبصره ی 2) می بایستی حداکثرتاپایان مردادماه سال بعد به بازرس (حسابرس)ارائه مفاصا حساب به سرپرست امداد بوده وقطعی است .

تبصره 4 :

یک نسخه گزارش عملکرد وحساب های سالیانه ی مالی ومحاسباتی امداد امام پس از تصویب شورای مرکز ی به محضر مبارک مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) تقدیم می شود.

 

ماده ی هجده :

محدودیتها

الف- معاملات امداد با روسا ومدیران واقارب درجه اول سببی ونسبی آنها اعم ازمستقیم وغیر مستقیم ممنوع خواهد بود.

ب- انجام معاملات نظیرمعاملات امداد که متضمن رقابت با عملیات امداد باشد،برای مدیران ومسولین امداد ممنوع است .

د- اعطای وام واعتبار به مدیران و مسولین امداد صرفا برمبنای آیین نامه ای است که به تصویب شورای مرکزی خواهد رسید.

ماده ی نوزده :

انحلال امداد امام صرفا با تشخیص وحکم مقام معظم رهبری (مدظله العالی )انجام خواهد شدکه دراین صورت ،کلیه ی دارایی های آن در اختیارمعظم له قرار دارد.

ماده ی بیست :

اساسنامه ی اولیه ی کمیته ی امداد امام خمینی (ره) که درتاریخ 20/3/1366 تنظیم و به توشیح رهبرکبیرانقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) رسیده است با اذن مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی ) مورد بازنگری قرارگرفت و دریک مقدمه 20 ماده و15 تبصره درتاریخ 29/9/1380 به توشیح معظم له رسید واجازه فرمودند سرپرست امداد نسبت به ثبت واجرای آن اقدام نماید . با تصویب این اساسنامه کلیه مقررات مغایربا آن ملغی خواهد شد.

 


مبلغ قابل پرداخت 68,300 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۱ تیر ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 420

توجه: چنانچه هرگونه مشكلي در دانلود فايل هاي خريداري شده و يا هرگونه سوالي داشتيد لطفا ازطريق شماره تلفن (9224344837)و ايميل اعلام شده ارتباط برقرار نماييد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما