فروش آنلاین مقالات دانشجویی، پروپوزال، پروژه، گزارش کارآموزی و کارورزی، طرح کسب و کار، طرح توجیهی کارآفرینی ، بروشور، پاورپوئینت و...

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 111
  • بازدید دیروز : 1228
  • بازدید کل : 677029

خلاصه کتاب روش تحقیق در علوم تربیتی


خلاصه کتاب روش تحقیق در علوم تربیتی

خلاصه کتاب روش تحقیق در علوم تربیتی

 

دانلود خلاصه کتاب روش تحقیق در علوم تربیتی+word

 

 

 

فرمت فایل:

ورد

تعداد صفحه:

32

حجم فایل:

242.88KB

فهرست مباحث

 

روش علمی:7

 

منابع علم:7

 

1-تجربه. 7

 

2-منبع آگاه. 7

 

-3-4- استدلال قیاسی و استقرائی:7

 

5- روش علمی.. 8

 

تعریف روش تحقیق علمی:8

 

تحقیق:8

 

تحقیق در تعلیم و تربیت:8

 

مراحل تحقیق:8

 

سوالات تحقیق در تعلیم و تربیت:8

 

اصطلاحات:9

 

تعریف:9

 

متغیر:10

 

انواع متغیرها:10

 

براساس ارزش:10

 

متغیرهای کمی.. 10

 

متغیرهای کیفی:10

 

متغیرها براساس رابطه:10

 

متغیرهای مستقلx:10

 

متغیر های وابسته یا تابعy:11

 

متغیرهای میانگر یا واسطه:11

 

انواع متغیرها بر اساس نقش:11

 

متغیرهای علی:11

 

متغیرهای توصیفی:11

 

متغیرهای دو یا چند ارزشی:11

 

متغیرهای دو ارزشی( یا همان رتبه، سطح، حیطه، ساحت)11

 

متغیرهای چند ارزشی:11

 

متغیرهای جانبی:12

 

متغیرهای تعدیل کننده:12

 

متغیر های کنترل:12

 

متغیر های مزاحم یا مداخلهگر:12

 

انواع متغیر مستقل.. 12

 

متغیر مستقل فعال:12

 

متغیر مستقل خصیصهای:12

 

روش های تحقیق در تعلیم و تربیت... 13

 

نوع تحقیق:13

 

روش تحقیق:13

 

مسأله تحقیق:15

 

موضوع یابی در پژوهش.... 16

 

جایگاه موضوع در پژوهش.... 16

 

اصول انتخاب موضوع. 16

 

معیارهای انتخاب موضوع. 17

 

چگونگی محدود سازی موضوع:17

 

راهکار های محدودیت سازی موضوع. 18

 

الگوی تدوین موضوع:18

 

معرفی و بیان مسأله:20

 

جایگاه و اهمیت مسأله:20

 

گام های تدوین مسأله. 20

 

تعریف مسأله و مشکل.. 20

 

شیوه تبدیل مشکل به مسأله:21

 

ویژگی های پرسش در بیان مسأله. 21

 

مولفه های تشکیل دهنده مسأله. 21

 

پیشینه پژوهش.... 24

 

تعریف فرضیه:24

 

نقش فرضیه در تحقیق علمی:25

 

فرضیه از کجا استخراج میشود؟. 25

 

فرضیه استقرائی(روش استقرائی)25

 

فرضیه قیاسی(روش قیاسی)25

 

مطالعه چگونگی روابط بین متغیر ها در یکی از سه حالت زیر انجام میپذیرد:26

 

شیوه تدوین فرضیه:26

 

ویژگی های یک فرضیه خوب:26

 

انواع فرضیه در تجربی:27

 

تعریف:28

 

اهمیت:28

 

ضرورت:28

 

اهمیت... 28

 

اهمیت... 29

 

بعد نظری.. 29

 

مولفه ها29

 

بعد عملی.. 29

 

مولفه ها30

 

ضرورت پژوهش.... 30

 

تبیین ضرورت... 30

 

مولفه ها30

 

باید پاسخ گوی این سوالات باشد:31

 

مولفه ها31

 

انواع و روش های پژوهش.... 32

 

انواع پژوهش:32

 

بنیادی.. 32

 

بنیادی تجربی(آزمایشی)32

 

مشخصه های آزمایش:33

 

ویژگی های تحقیق تجربی( آزمایشی):33

 

طرح های آزمایشی:34

 

کاربردی-عملی.. 34

 

هدف روش تحقیق کمی تعیین روابط بین پدیده ها است... 34

 

تاریخی:34

دلایل ضعف تحقیقات تاریخی:

 

 

 

 

 



 



  انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 140

توجه: چنانچه هرگونه مشكلي در دانلود فايل هاي خريداري شده و يا هرگونه سوالي داشتيد لطفا ازطريق شماره تلفن (9224344837)و ايميل اعلام شده ارتباط برقرار نماييد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما