فروش آنلاین مقالات دانشجویی، پروپوزال، پروژه، گزارش کارآموزی و کارورزی، طرح کسب و کار، طرح توجیهی کارآفرینی ، بروشور، پاورپوئینت و...

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 115
  • بازدید دیروز : 1228
  • بازدید کل : 677033

بررسی تاثیر تعهد مدیریت به بازاریابی داخلی بر نگرش کاری کارکنان(مطالعه موردی): شرکت کاله


بررسی تاثیر تعهد مدیریت به بازاریابی داخلی بر نگرش کاری کارکنان(مطالعه موردی): شرکت کاله

بررسی تاثیر تعهد مدیریت به بازاریابی داخلی بر نگرش کاری کارکنان(مطالعه موردی): شرکت کاله

 

نوع فایل:PDF

تعداد صفحات:14

سال انتشار:1395

چکیده

زمانی که بازاریابی داخلی به طور اثربخشی به اجرا درآید، منجر به رضایتمندی کارکنان خواهد شد و اینرضایت باعث ایجاد رفتار مثبت در تعامل با مشتریان و بهبود خدمت به آنها میشود و نتیجه این فرآیند رضایت مشتریان بیرونی خواهد بود. هدف از این تحقیق بررسی تاثیر تعهد مدیریت به بازاریابی داخلی در نگرش کاری کارکنان (مطالعه موردی: شرکت کاله)می باشد. جامعه آماری تحقیق حاضر شامل کلیه مدیران و کارکنان شرکت کاله می باشد که تعداد آنها برابر با 986 نفر بوده است. در این پرسشنامه تحقیق حاضر بر اساس مطالعات توومارتین 51 در نظرگرفته شده است. پس از تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از نرم افزار لیزرل2 به این نتیجه رسیده شد که تعهد مدیریت به بازاریابی داخلی در نگرش کاری کارکنان تاثیر معناداری دارد.

واژگان کلیدی

تعهد، بازاریابی داخلی، نگرش کاری کارکنان،: شرکت کاله

 



 

  انتشار : ۴ دی ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 59

توجه: چنانچه هرگونه مشكلي در دانلود فايل هاي خريداري شده و يا هرگونه سوالي داشتيد لطفا ازطريق شماره تلفن (9224344837)و ايميل اعلام شده ارتباط برقرار نماييد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما