فروش آنلاین مقالات دانشجویی، پروپوزال، پروژه، گزارش کارآموزی و کارورزی، طرح کسب و کار، طرح توجیهی کارآفرینی ، بروشور، پاورپوئینت و...

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 161
  • بازدید دیروز : 60
  • بازدید کل : 673214

عینیت ایدئولوژی


عینیت ایدئولوژی

عینیت ایدئولوژی

 

کتاب «عینیت ایدئولوژی» اثر «اسلاوی ژیژک» است که «علی بهروزی» آن را به فارسی برگردانده است. ژیژک یکی از نظریه‌پردازان مشهور است. در توضیحات کتاب آمده است:« "اسلاوی ژیژک" در سال 1949 در "اسلووانی" متولد شد. در دانشگاه "لیوبلیانا" فلسفه خواند و کمی بعدتر در پاریس فرصت تحصیل در روانکاوی نزد شاگرد "لکان"، "ژ.میلر" را یافت. در بازگشت به "اسلووانی" شغلی پژوهشی به دست آورد و جامعه‌ی "روانکاوی نظری" را بنیان نهاد. در 1990 در جنبش آلترناتیو در اسلووانی بسیار فعال بود و نامزد ریاست جمهوری در نخستین انتخابات چند حزبی بود. حوزه های مداخله ی"ژیژک" که اغلب او را متفکری پست مدرن می نامند، بسیار وسیع است و شامل سینما، سایبر اسپیس، شناخت شناسی، الهیات، موسیقی، اپرا و نظریه‌ی اجتماعی می‌شود. با اینحال او شیفتگی پست مدرنیسم به تفاوت ها و ویژگی ها را رد می کند و هوادار تعالی گرایی فلسفی و تعهد به عام گرایی سیاسی است.‌‌‌‌» کتاب فوق را انتشارات «طرح نو» به فارسی برگردانده است.

 



 



  انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 75

توجه: چنانچه هرگونه مشكلي در دانلود فايل هاي خريداري شده و يا هرگونه سوالي داشتيد لطفا ازطريق شماره تلفن (9224344837)و ايميل اعلام شده ارتباط برقرار نماييد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما