فروش آنلاین مقالات دانشجویی، پروپوزال، پروژه، گزارش کارآموزی و کارورزی، طرح کسب و کار، طرح توجیهی کارآفرینی ، بروشور، پاورپوئینت و...

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 271
  • بازدید دیروز : 291
  • بازدید کل : 672183

کتاب سروالمستتر


کتاب سروالمستتر

کتاب سروالمستتر

 

دانلود کتاب سروالمستتر

 

کتاب PDF سرالمستتر یکی از قدیمی ترین و همچنین کمیاب ترین کتابهای علوم غریبه است که به دلیل حجم گسترده مفاهیم و همچنین سادگی درک و فهم آنها، بهترین گزینه برای افراد می باشد. سرالمستتر نام کتاب دیگری است از مجموعه کتابهای علوم غریبه و علوم مخفیه در ایران

این کتاب در باب علوم غریبه و جفر و خوابنامه از شیخ بهایی می باشد. سرالمستتر گرانبها ترین اثر شیخ بهایی (استاد علوم غریبه) می باشد که در تمامی موضوعات، مطلب دارد.

نوشته های روی جلد کتاب به خواص اسماء الله و دانستن بعضی مطالب مجهوله اشاره دارد. این کتاب بقلم آقای حاج سقازاده واعظ می باشد.

 

 

مشخصات کتاب:

نام کتاب: کتاب سروالمستتر

نویسنده: حجت الاسلام حاج سقازاده

حجم فایل: 30 مگا بایت

نوع فایل: پی دی اف و زیپ شده

زبان: فارسی

تعداد صفحات:213 صفحه

 

 

 

توجه : سایت ریکا فورکیا هیچ نظری در مورد صحت و سقم مطالب این کتاب نداشته و هیچ مسئولیتی را نیز در مورد عواقب استفاده از آن نمی پذیرد. این کتاب صرفا به منظور آشنایی و اطلاع رسانی و همچنین جلوگیری از سوء استفاده برخی افراد در سایت قرار گرفته است.

 



 

  انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 52

توجه: چنانچه هرگونه مشكلي در دانلود فايل هاي خريداري شده و يا هرگونه سوالي داشتيد لطفا ازطريق شماره تلفن (9224344837)و ايميل اعلام شده ارتباط برقرار نماييد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما