فروش آنلاین مقالات دانشجویی، پروپوزال، پروژه، گزارش کارآموزی و کارورزی، طرح کسب و کار، طرح توجیهی کارآفرینی ، بروشور، پاورپوئینت و...

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 197
  • بازدید دیروز : 299
  • بازدید کل : 677670

کتاب اصطلاحات دسته بندی شده انگلیسی “IDIOMS ORGANISER”


کتاب اصطلاحات دسته بندی شده انگلیسی “IDIOMS ORGANISER”

کتاب اصطلاحات دسته بندی شده انگلیسی “IDIOMS ORGANISER”

 

کتاب الکترونیکی IDIOMS ORGANISERمنبع بسیار جامعی از معرفی و تمرینات اصطلاحات کاربردی برای دانشجویان و زبان آموزان سطح متوسط و پیشرفته است. کتاب مذکور جهت آموزش در کلاس و همچنین به صورت خودآموز گردآوری شده است. برای مطالعه آمادگی آزمون تافل ,FCE, CAE نیز پیشنهاد می شود. ویژگی بارز این کتاب تقسیم بندی Idioms ها به سه بخش Key Words, Topics, Metaphors است. آموزش از طریق سه حوزه ( استعاره ها، عناوین، واژه کلید ها ) انجام می شود. ناشر کتاب از بنیان گذاران و مدیرمطالعات پروژه زبان موسسه Bristol با هدف و تمرکز ویژه بر توسعه شیوه های نو در یادگیری و آموزش زبان انگلیسی است.

IDIOMS یا اصطلاحات چیست؟

در اصل اصطلاحات به مجموعه ای از واژه ها اطلاق میشود که هنگامی که این لغات در یک جمله جمع می شوند دارای معانی متفاوت و خاص می شوند و درک معنی آن مطلقا با معنای تک تک واژه ها ارتباطی ندارد. هر زبان، ملت و فرهنگی دارای عبارات و اصطلاحات خاص و منحصر به فرد خود هستند که توسط افراد آن ملت درک شده و مورد پذیرش قرار گرفته است. انگلیسی زبانان نیز داری Idioms خاص خود هستند و استفاده از این عبارات در مکالمات روزمره بسیار رایج و متدوال است.

IDIOMS ORGANISER شامل ۱۱۰ بخش دو صفحه ای و ۴ بخش جهت مرور (هر بخش حاوی معرفی ۱۶ اصطلاح رایج و تمرین های مرتبط)، آموزش و حل تمرین بالغ بر ۱۸۰۰ اصطلاح، فهرست جامعی از انواع Idioms و در انتها نیز جواب تمرینات به صورت کامل می باشد.

 



 

  انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 67

توجه: چنانچه هرگونه مشكلي در دانلود فايل هاي خريداري شده و يا هرگونه سوالي داشتيد لطفا ازطريق شماره تلفن (9224344837)و ايميل اعلام شده ارتباط برقرار نماييد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما