فروش آنلاین مقالات دانشجویی، پروپوزال، پروژه، گزارش کارآموزی و کارورزی، طرح کسب و کار، طرح توجیهی کارآفرینی ، بروشور، پاورپوئینت و...

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 118
  • بازدید دیروز : 133
  • بازدید کل : 674832

نرم افزار اندروید نمایش کره زمین TerraTime


نرم افزار اندروید نمایش کره زمین TerraTime

 

با استفاده از برنامه TerraTimeمی توانید بوسیله گوشی اندرویدی خود کره زمین را به صورت مجازی و به طور کامل مشاهده کنید. برنامه فوق زمین شبیه سازی شده بسیار جذاب و واقعی می باشد که از طریق ماهواره ها برای ایجاد تصاویر زنده استفاده می کند. این برنامه شب و روز، ابر، خورشید، فصل و ماه را شبیه سازی می کند. از ویژگی های این برنامه شبیه سازی در زمان واقعی ابر ، شهر ، نور ، دریا ، یخ و ، ساعت و قطب نما و نمایش زمان طلوع و خورشید، تصاویر پس زمینه زنده، نشان دادن تمامی مکان ها در هر دقیقه، نمایش غروب آفتاب، دارای نقشه و کاملا لمسی و می باشد. برای استفاده از این برنامه فقط کافی است به اینترنت متصل شوید. در نسخه جدید، برنامه به طور کامل با Samsung Galaxy Note 3 هماهنگ شده است. در این نسخه برنامه به طور کامل از اندروید ۴٫۴ (KitKat) پشتیبانی می کند.

 



 



  انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 46

توجه: چنانچه هرگونه مشكلي در دانلود فايل هاي خريداري شده و يا هرگونه سوالي داشتيد لطفا ازطريق شماره تلفن (9224344837)و ايميل اعلام شده ارتباط برقرار نماييد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما