فروش آنلاین مقالات دانشجویی، پروپوزال، پروژه، گزارش کارآموزی و کارورزی، طرح کسب و کار، طرح توجیهی کارآفرینی ، بروشور، پاورپوئینت و...

محل لوگو

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 46
  • بازدید دیروز : 133
  • بازدید کل : 674760

کتاب راهنمای کامل پژو ۲۰۶


کتاب راهنمای کامل پژو ۲۰۶

کتاب راهنمای کامل پژو ۲۰۶

 

پژو ۲۰۶ یک خودروی سواری تولید شرکت پژو است که به جهت هندلینگ مناسب، جذابیت ظاهری و هچنین گزینه‌های گوناگون و فراوان در سراسر جهان طرفداران زیادی دارد و در ایران با ۶ تیپ تولید و عرضه می شد. اگرچه در سال ۲۰۱۰ در بسیاری از کشورهای اروپایی تولید آن متوقف شد، اما فروش آن با تغییر در چهره، با نام +۲۰۶ در اروپا از سال ۲۰۰۹ آغاز شد و تا سال ۲۰۱۲ ادامه یافت. بیش از ۸۲ درصد تولید پژو ۲۰۶ در فرانسه به صادرات اختصاص می‌یافت و۱۴۵ بازار صادراتی در اختیار داشت، بیشترین فروش این محصول در کشورهای فرانسه (۱٫۱میلیون)، انگلستان (۵۴۰ هزار)، ایتالیا (۴۶۵ هزار)، اسپانیا (۴۰۰ هزار) و آلمان (۳۳۱ هزار) بود و هم‌چنین با داشتن ۴ کارخانه (بجز ۲ کارخانه در فرانسه) تولید و مونتاژ ۲۰۶ در کشورهای انگلستان، ایران، برزیل و آرژانتین از مرز ۳۱۰۰ دستگاه در روز گذشت.

 

نام کتاب : راهنمای کامل پژو 206
نویسنده : ایران خودرو
تعداد صفحه : 143
حجم فایل : 2,190 کیلوبایت

 



 



  انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 54

توجه: چنانچه هرگونه مشكلي در دانلود فايل هاي خريداري شده و يا هرگونه سوالي داشتيد لطفا ازطريق شماره تلفن (9224344837)و ايميل اعلام شده ارتباط برقرار نماييد.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما